۱۱۴۶۶۵۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تکذیب فوت ۲۳ نفر در بیمارستان طالقانی ارومیه

رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه خبر فوت بیش از ۲۳ نفر از مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان طالقانی را تکذیب کرد.

ایسنا: رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه خبر فوت بیش از ۲۳ نفر از مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان طالقانی را تکذیب کرد.

ناصر قره باغی امروز ۲۹ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه فوت بیش از ۲۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان طالقانی افزود:طی ساعت گذشته سه نفر در بیمارستان طالقانی به علت درگیری شدید ریوی ناشی از ابتلا به کرونا زیر دستگاه ونتیلاتور فوت شدند و خبر فوت بیش از ۲۰ نفر در این بیمارستان طی ۲۴ ساعت گذشته به علت نامعلوم قویاً تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد افراد مراجعه کننده و بیماران بدحال کرونایی به بیمارستان ها افزایش یافته است، افزود: اغلب تخت های ای سی یو با بیماران کرونایی که درگیری شدید ریوی دارند، پر است.

قره باغی تصریح کرد: شایع دیگری که در فضای مجازی منتشر شدت مربوط به ابتلا به کرونا بعد از تزریق واکسن است که این خبر نیز هیچ منشا علمی ندارد و دانشمندان برای کنترل اپیدمی رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از تجمعات و واکسیناسیون را ارایه دادند.

این متخصص عفونی تاکید کرد: شهروندان با خیال راحت و ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت پیامک مربوط به زمان و مکان واکسیناسیون به مراکز مربوطه مراجعه کنند و در موعد مقرر واکسن خود را دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج