جاباما
۱۱۴۶۷۰۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چانه‌زنی برای دلارهای بیشتر از انتقال قایدی

برخلاف باشگاه پرسپولیس که در نقل‌وانتقالات بسیار فعال است و علاوه بر جذب ۲ بازیکن جدید و توافق با یک بازیکن دیگر موضوع تمدید قرارداد ستاره‌ها را هم جدی گرفته باشگاه استقلال همه چیز را به انتقال مهدی قایدی، ستاره جوانش و درآمد حاصل از آن معطوف کرده است.

روزنامه خراسان: برخلاف باشگاه پرسپولیس که در نقل‌وانتقالات بسیار فعال است و علاوه بر جذب ۲ بازیکن جدید و توافق با یک بازیکن دیگر موضوع تمدید قرارداد ستاره‌ها را هم جدی گرفته باشگاه استقلال همه چیز را به انتقال مهدی قایدی، ستاره جوانش و درآمد حاصل از آن معطوف کرده است. این روزها لیست‌ها و نفرات زیادی برای مذاکره با استقلال اعلام می‌شوند اما تا این لحظه هیچ بازیکنی به صورت قطعی جذب نشده و همچنین در مورد لیست خروج هم تاکنون فقط جدایی محمد نادری و شیخ دیاباته قطعی شده است.

رسانه‌ها از حضور اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و ۲ بازیکن برزیلی در لیست خرید فرهاد مجیدی خبر می‌دهند و استوری و پست ایجنت مشترک دژاگه و گوچی هم به نوعی در تایید آن‌هاست. به جز این نفرات اسم روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ بیستم و سروش رفیعی، بهترین پاسور لیگ بیستم هم برای استقلال دوباره مطرح شده به خصوص که شهباززاده و رفیعی برخلاف اخبار رسانه‌ها هفته گذشته با پرسپولیس و سپاهان توافقی نکردند و در حال بررسی پیشنهادهای رسیده هستند.

اما حفظ ستاره‌هایی چون ریگی، یزدانی، حسینی، دانشگر و جذب ستاره‌های جدید پول می‌خواهد چیزی که باشگاه استقلال فعلا ندارد و سرمربی در حال رایزنی با دوستان متمولش است تا بودجه‌ای تهیه و تامین و کار نقل‌وانتقالات آغاز شود. البته این تنها راهکار سرمربی نیست او منتظر مشخص شدن تکلیف مهدی قایدی و انتقال او و پولی است که بابت رضایت‌نامه‌اش نصیب استقلال خواهد شد.

مهدی قایدی، شماره ۱۰ آبی‌ها که پس از حضور آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و سابق استقلالی‌ها احیا و تبدیل به ستاره شد از مدت‌ها قبل چند پیشنهاد خوب از تیم‌های عربی و اروپایی داشت و چند پیشنهاد هم به تازگی به دستش رسیده که جدی‌ترین آن پیشنهاد باشگاه الاهلی امارات است؛ باشگاهی که به تازگی احمد نوراللهی، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس را هم به خدمت گرفت. از چند روز پیش قایدی و مدیربرنامه‌هایش راهی دبی شده‌اند و پس از آن هم احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال راهی امارات شده تا با سران باشگاه الاهلی درباره انتقال نیمار آسیا مذاکره کند.

پیشنهاد باشگاه اماراتی ۲ میلیون یوروست که کمی بیش از آن نصف آن به باشگاه استقلال بابت رضایت نامه قایدی می‌رسد اما باشگاه استقلال به هیچ وجه تمایل ندارد که ستاره بوشهری خود را با مبلغی کمتر از ۲میلیون یورو به تیم اماراتی واگذار کند. مدیران استقلال انتظار دارند پیشنهاد تیم اماراتی به مرز ۳میلیون یورو نیز برسد و باشگاه الاهلی هم تاکید کرده فقط یک میلیون و ۲۰۰هزار دلار بابت رضایت‌نامه قایدی پرداخت می‌کند اما احمد مددی باید مبلغ را بالاتر ببرد که خواسته‌های سرمربی تیم برای حفظ ستاره‌ها و جذب بازیکنان جدید تامین شود برای همین مذاکره و چانه‌زنی استقلالی‌ها و اماراتی‌ها طولانی شده و حتی برخی رسانه‌ها از احتمال منتفی شدن انتقال قایدی به باشگاه الشباب الاهلی خبر می‌دهند. البته سایر پیشنهادهای قایدی از قطر و اروپا به قوت خود باقی است اما شرایط مالی آن‌ها اصلا به خوبی شرایط مالی پیشنهادی باشگاه اماراتی نیست.

باشگاه الغرافه قطر حاضر بود یک میلیون و ۲۰۰هزار دلار به خود قایدی بدهد و حدود همین مبلغ را هم برای رضایت‌نامه او هزینه و به باشگاه استقلال پرداخت کند اما شرطی که استراماچونی گذاشت و خواستار پرداخت این مبلغ به او به جای طلبش از باشگاه استقلال شد با نارضایتی آبی‌ها و قایدی همراه و مذاکره به نتیجه نرسید.

باشگاه آاک یونان هم پیشنهاد جذب قایدی را رسما داده بود اما پیشنهاد مالی یونانی‌ها ۲۵۰هزار یورو برای خود بازیکن و یک میلیون یورو برای استقلال به اضافه ۱۰درصد از انتقال بعدی قایدی به باشگاهی دیگر‌ بود که قایدی نپذیرفت و با مشورت با اطرافیان و از جمله مجیدی ترجیح داد روانه لیگ‌های عربی و ترجیحا امارات شود و پس از کسب تجربه در لیگ خارجی و یادگیری بهتر زبان، راهی اروپا شود.

حالا همه چشم به مذاکرات دبی دارند تا هم وضعیت قایدی مشخص شود و هم نقل‌وانتقالات استقلال استارت بخورد؛ تیمی که کمتر از یک ماه دیگر باید به مصاف الهلال عربستان برود و حال آنکه نه لیست ورودی‌اش مشخص است و نه لیست مازادش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق 15درصد ازانتقال ایرانجوان بوشهر لطفا یادتان نرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج