۱۱۴۶۷۲۶
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

حرف‌های قالیباف در جلسه رای اعتماد به وزرا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی قبلی و با شکل گیری سامانه این فرصت فراهم شد تا همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کنند و نمایندگان شناخت خوبی از وزرا پیدا کردند و وزرا هم با نگاه مجلس آشنایی پیدا کردند.

ایلنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی قبلی و با شکل گیری سامانه این فرصت فراهم شد تا همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کنند و نمایندگان شناخت خوبی از وزرا پیدا کردند و وزرا هم با نگاه مجلس آشنایی پیدا کردند.

محمدباقر قالیباف در آغاز صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و خیرمقدم به رئیس جمهور، معاون اول و وزرای پیشنهادی که در صحن علنی مجلس حاضر هستند، گفت: در صحن مجلس و در چند روز پیش رو روزهای مهم و حساسی را هم مجلس و هم دولت به دوش دارند. امیدوارم همانطور که در هفته گذشته براساس آیین‌نامه، وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس حاضر شدند و با برنامه ریزی قبلی و برای اولین بار با شکل گیری سامانه این فرصت فراهم شد تا همه وزرا در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و نمایندگان چهره به چهره با وزرا صحبت کنند و نمایندگان شناخت خوبی از وزرا پیدا کردند و وزرا هم با نگاه مجلس آشنایی پیدا کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم در این روزهای صحن این فرصت فراهم شود که هم مردم و هم نمایندگان و هم وزرای پیشنهادی با هم گفت و شنود داشته باشند.

رئیس مجلس تاکید کرد: لازم است طبق ماده ۲۰۳ آیین نامه یک رای گیری داشته باشیم که تا پایان رای اعتماد تصویب کنیم که جلسه ما صبح و بعد از ظهر ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حر

      رای اعتماد نمایشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج