۱۱۴۶۷۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا: من از روز مرگ استقلال می‌ترسم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر وضعیت یارگیری در استقلال با همین شکل و شمایل پیش برود و خبر خاصی نباشد این تبدیل به یک تیم معمولی می‌شود و این واویلاست.

خبرورزشی: با گذشت بیش از دو هفته از شروع فصل نقل و انتقالات، هنوز خبری از یارگیری و یا تمدید قرارداد بازیکنان بدون قرارداد استقلال به گوش نمی رسد. بهتاش فریبا در گفتگو با خبر ورزشی درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع استقلال در فصل نقل و انتقالات و چطور ارزیابی می‌کنید؟

هوادار این تیم پس از چهار پنج سال جام نیاوردن خیلی امیدوار بود که در این فصل آخر، تیمش را با یک جام ببیند اما این اتفاق نیفتاد. برای فصل بعد هم اگر بتوانیم تیم خودمان را حفظ کنیم و پنج شش نفر بازیکن خوب بگیریم، می‌توانیم به عنوان مدعی وارد فصل بیست و یکم شویم.

فکر می‌کنید با این شرایط استقلال بتواند یارگیری خوبی انجام بدهد؟

علاً از دوهفته ای که باشگاه قول داده بود تا بازیکن جدید جذب کند ۱۰ روز گذشته است و تنها ۴ روز باقی مانده. نه تنها در این ۱۰ روز خبری نشنیدیم بلکه می‌شنویم فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی و دو سه بازیکن دیگر هم در حال جدا شدن از استقلال هستند. این برای من که در استقلال بازیکن و مربی بوده‌ام سخت است. اما یک نکته وجود دارد.

چه نکته ای؟

امیدوارم مسئولان باشگاه در حال انجام یکسری کارهای زیرپوستی باشند. مثل اینکه یک مرتبه در همین سه چهار روز باقیمانده اسامی پنج شش بازیکن را اعلام کنند که هم با آنها تمدید کردند و هم جذب تیم شده اند.

آیا این روش یواشکی درست است؟ اینکه هواداران تا این حد نگران باشند؟

به نظر من در این شرایط بله! درست است. ظرف این سال ها دیدیم که وقتی استقلال یا پرسپولیس دست روی بازیکنی می‌گذارند و اسمش مطرح می شود، فوتبالیست دو میلیارد تومانی یک مرتبه ۶ میلیارد تومانی می شود. حالا فعلا امیدمان این است که استقلال به شیوه زیر پوستی در حال جذب بازیکن باشد در غیر این صورت اینکه هم نفرات تیم از دست بروند و هم نتوانند یارگیری کنند که واویلاست.

شنیدید قایدی هم در آستانه جدا شدن است و برخی رسانه‌های اماراتی خبر قطعی پیوستنش به باشگاه الاهلی را منتشر کردند؟

هنوز که خبر قطعی نشنیدیم. ولی من فکر می کنم قائدی اگر یک فصل دیگر در ایران بماند، بتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و یک جام با استقلال بگیرد با تجربه بیشتر می‌تواند انتخاب‌های بهتری داشته باشد.

چطور؟

چرا باید باید به قطر و امارات برود؟ او توانایی‌اش را دارد مثل طارمی به اروپا برود و در پرتغال و لیگ‌های اروپایی بازی کند. حیف است قایدی را فدای قراردادی کنیم که فقط به پول فکر کنیم. با او یک قرارداد سه ساله می بندند و بعد هم کشورهای عربی به این راحتی بازیکن را رها نمی کند. پس از سه سال هم دیگر قائدی در ۲۶ سالگی فرصت های مطلوبش را از دست داده است. بنابراین فکر می‌کنم اگر بماند و با پشتوانه قوی تر به اروپا برود خیلی بهتر است.

حرف باقیمانده؟

من فقط خیلی نگرانم! ...و این نگرانی را قبلاً هم با خبر ورزشی در میان گذاشته بودم. اینکه مبادا استقلال روزی تبدیل به یک تیم معمولی شود. این خیلی بد است. اتفاقاتی که در این مدت رخ داده که این پیش‌بینی را به وجود آورده تا ما نگران باشیم که تیم بزرگ استقلال کم کم به سمتی برود که تبدیل به یک تیم معمولی شود. آن روز، روز مرگ استقلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج