جاباما
۱۱۴۶۸۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روشن: شاید مددی برای خرید خانه به امارات رفته بود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی مدیرعامل باشگاه راهی امارات شده از قبل ویزا گرفته و از او دعوت شده است مگر اینکه او تصمیم گرفته باشد در امارات خانه بخرد.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: با این شرایط تیم امید را باید به مسابقات بفرستند، بعد هم چند بازی به میدان بروند و وقتی به مشکل خوردند هوادار از خجالتشان در می آید.

وی افزود: استقلال تیم معمولی نیست و مردم از مدیران و مربی و بازیکنش انتظار دارند.ما مدیرعامل باشگاه را سالی یکبار هم نمی دیدیم.مگر اینکه پرسپولیس را می بردیم و برای تبریک یکبار در محل تمرین شرکت می کرد.الان مدیران عامل پشت در خانه بازیکن می ایستند که او به باشگاه دیگر نرود. مدیرعامل باشگاه باید نفر آخری باشد که باید قرارداد را امضا کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: یک بازیکن یا یک مربی را وقتی می خواهند به باشگاه معرفی می کنند. وقتی سرمربی تیم بازیکن را تائید و کمیته فنی را برای جذب بازیکن قانع کرد آن بازیکن را به کمیته پزشکی برای تست می فرستند.بعد از این مسائل مالی بازیکن مورد تائید قرار می گیرد و کمیته حقوقی قرارداد بازیکن را می خواند و بعد از تائید مفاد قرارداد در نهایت هیات مدیره باشگاه با توجه به موافقت کمیته های قبلی از مدیرعامل می خواهد قرارداد را امضا کند.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال برای فروش قائدی راهی سفری ۴ روزه به امارات شده است عنوان کرد: اگر مدیرعامل به امارات رفته شاید قصدش خرید خانه در آنجا بوده است چون بی دلیل به کسی در آنجا ویزا نمی دهند. وقتی مددی راهی امارات شده حتما یک باشگاه باید برایش ویزا گرفته باشد. برای دریافت این ویزا هم از قبل اقدام شده است. ممکن است مجیدی کارها را هماهنگ کرده و بعد مددی به آنجا رفته است.در هر صورت سفر به یک کشور دیگر بدون هماهنگی قبلی و ویزا امکان ندارد.

مهاجم اسبق تیم استقلال که پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ را به قائدی توصیه کرده بود در خصوص رفتارهای این بازیکن و تصاویری که از وی مشغول خوشگذرانی در امارات پخش می شود گفت:من به او توصیه هایم را کردم و حتی مدتی پیش به مهدی گفتم که ازدواج کند که اتفاقا گفت این کار را کرده است.طبیعتا همسر قائدی باید او را اداره و حواشی او را کنترل کند، ضمن آنکه باشگاه استقلال هم باید به قائدی سخت بگیرد. او بازیکن عادی نیست. قائدی باید سنگین و رنگین باشد.

روشن به فارس تاکید کرد: من به قائدی گفتم شماره ۱۰ را بپوشد ولی او باید یک مقدار در رفتار بیرون زمین هم شماره ۱۰ باشد. او در زمین عالی بوده اما باید بداند مراقب اطرافش باشد و نباید به راحتی تصاویرش در جایی که مناسب نیست پخش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج