۱۱۴۶۹۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کسب ۴ مدال توسط فرنگی‌کاران جوان ایران

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد و در پایان تیم ایران توانست به یک مدال طلا و سه مدال برنز دست یابد.

مهر: مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد و در پایان تیم ایران توانست به یک مدال طلا و سه مدال برنز دست یابد.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در روسیه تیم ایران توسط امیررضا ده بزرگی در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا و ایمان محمدی، محمدحسین آذرم دخت و امیرمحمد بیات در اوزان ۶۳، ۷۷ و ۱۳۰ کلوگرم صاحب مدال برنز شد.

کسب ۴ مدال توسط فرنگی‌کاران جوان ایران

نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد المیر علی یف از آذربایجان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدم اوزون از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ده بزرگی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر ایسخار کوربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از سد علی مردون عبداله یف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محمدی راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این گروه مقابل ضیا باباشوف از کشور آذربایجان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مانوئل استویچا از رومانی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژ شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، آذرم دخت به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه با نتیجه ۵ بر ۲ از سد کریستوفر کلانی از مجارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. آذرم دخت در این دیدار و در یک کشتی تماشایی با نتیجه ۸ بر ۴ از سد عماد ابوالاتا از مصر گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل آلگوت کالمان از سوئد مغلوب شد و با توجه به حذف این کشتی گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بیات به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل توماس واورزینزیک از لهستان با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. بیات در این دیدار نیکولاس نتونیاس از یونان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

۵۵ کیلوگرم: ۱- امیررضا ده بزرگی (ایران) ۲- علی مردون عبداله یف (ازبکستان) ۳- المیر علی اف (آذربایجان) و آکیلکات کولژیگیت اولو (قرقیزستان)

۶۳ کیلوگرم: ۱- ساید باکایف (روسیه) ۲- دیگو چخیکوادزه (گرجستان) ۳- ایمان محمدی (ایران) و نیکلاس اوهلن (سوئد)

۷۷ کیلوگرم: ۱- اسلام علی اف (روسیه) ۲- اکسیوس موکوبو (نروژ) ۳- محمدحسین آذرم دخت (ایران) و الکساندرین گوتو (مولداوی)

۸۷ کیلوگرم: ۱- ادلان امری یف (روسیه) ۲- تایرون استرکنبورگ (هلند) ۳- الکساندر پریماچنکو (اوکراین) و تانسل اورتوجو (ترکیه) … ۱۳- علی عابدی درزی (ایران)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- موحامت باکایر (ترکیه) ۲- سرخان ممدوف (آذربایجا) ۳- امیرمحمد بیات (ایران) و آرمن چولوکیان (روسیه)

در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست در رده بندی تیمی، تیم روسیه با ۹۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم‌های ایران با ۷۰ امتیاز، ترکیه با ۵۸ امتیاز و آذربایجان با ۵۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج