جاباما
۱۱۴۷۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۱۷
۱۰ نظر
۵۰۱۷
پ

تیر خلاص صرافی مشهور بایننس به کاربران ایرانی

صرافی بایننس به عنوان یکی از معروف‌ترین صرافی‌های حوزه ارزهای دیجیتالی با اجباری کردن احراز هویت به شکل کامل کاربران ایرانی را تحریم کرد.

برترین‌ها: محبوبیت و کاربرد ارز‌های دیجیتال به شکلی روز افزون در حال افزایش بوده و به طور پیوسته صرافی‌های جدیدی به منظور خرید و فروش آن‌ها متولد می‌شوند. این موضوع سبب شده انتخاب بهترین پلتفرم برای ترید رمز ارز‌ها دشوار شود. البته برای بسیاری، انتخاب ساده و سرراست است؛ بایننس بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا بوده و انتخاب شماره یک بخش قابل توجهی از تریدر‌های سراسر دنیا است.

تیر خلاص صرافی مشهور بایننس به کاربران ایرانی

این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در کشور چین متولد شد، اما خیلی زود پیشرفت کرد و توانست لقب بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا را از آن خود کند. با توجه به قوانین بسیار سرسختانه پیرامون ارز‌های دیجیتال در کشور چین، بنیان‌گذاران Binance خیلی زود مجبور به مهاجرت به ژاپن شدند، کشوری که با روی باز رمز ارز‌ها را پذیرفته و عاشق آن‌ها است!

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zao) که با نام مستعار CZ شناخته می‌شود، بنیان‌گذار بایننس است. او پیش از تاسیس بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا، چند سیستم مبادله برای بورس کشور ژاپن توسعه داده بود.

از آن جایی که بایننس بزرگترین صرافی رمز ارز دنیا شده و بیشتر کوین‌ها و توکن‌ها در آن خرید و فروش و تبادل می‌شوند، در هر ثانیه، حجم بالایی از مبادلات درونش صورت می‌گیرند. انبوه کاربران پلتفرم، سرعت بالای درخواست‌ها را تضمین می‌کند. به این ترتیب شانس فروش سریع ارز‌های دیجیتال شما بسیار بالا است. در بیشتر مواقع، سفارش فروش یا خرید شما، طی کسری از ثانیه توسط کاربری دیگر تایید می‌شود. البته این سرعت بالا، به لطف قابلیت استفاده از ربات‌ها توسط تریدر‌ها است.

تیر خلاص صرافی مشهور بایننس به کاربران ایرانی

صرافی بایننس مدتی قبل نام ایران را در لیست تحریمی خود در میان کشورهایی، چون کره‌شمالی، سوریه، عراق، کوبا، نپال، بنگلادش، پاکستان، اکوادور، بولیوی و لوگزامبورگ قرار داده بود، اما کاربران ایرانی می‌توانستند با استفاده از فیلترشکن‌های مختلف و مخفی کردن آی پی ایران از خدمات این صرافی مشهور رمزارز‌ها بهره‌مند شوند.

بایننس که بزرگترین پلتفرم رمزارز در جهان به حساب می‌آید، در ماه‌های گذشته با هشدار‌های زیادی از کشور‌های مختلفی از بریتانیا گرفته تا ژاپن روبه‌رو شده. این کشور‌ها نگران پولشویی مجرمان با استفاده از رمزارز‌ها هستند و البته درباره ریسک چنین بازاری هم به کاربران هشدار می‌دهند.

تیر خلاص صرافی مشهور بایننس به کاربران ایرانی

همین فشار‌ها باعث شده بایننس تغییراتی در رویکردش ایجاد کند تا رابطه بهتری با رگولاتور‌ها در کشور‌های مختلف داشته باشد. در همین راستا، این صرافی اعلام کرده که کاربران برای دسترسی به محصولات و خدماتش باید فرایند احراز هویت KYC (مشتری خود را بشناسید) را تکمیل کنند. اگر کاربری تا تاریخ ۲۷ مهر (۱۰ اکتبر) دست به چنین کاری نزند، تنها می‌تواند دارایی‌اش را خارج کند، سفارشات را لغو کند و پوزیشن‌ها را ببندد. با توجه به اینکه این سطح از احراز هویت به ارسال مدارک هویتی و همچنین تصویر چهره نیاز دارد، می‌توان گفت عملا استفاده از بایننس برای کاربران ایرانی به پایان رسیده است.

آمریکا و اتحادیه اروپا در سال جاری میلادی بار‌ها درباره پولشویی با رمزارز‌ها اظهار نگرانی کرده بودند و رگولاتور‌ها توجه ویژه‌ای به بایننس نشان داده بودند. برای مثال بانک مرکزی آلمان چند روز پیش اعلام کرد این پلتفرم که ارزش معاملاتش در ماه ژوئیه به ۴۵۵ میلیون دلار رسیده بود، از قوانین مبارزه با پولشویی و ضد تروریست پیروی نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیغوالدوله

      کاغذ پاره های تحریم و سوزاندن ان کاغذ پاره ها چه کارها که نمیکند خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر که قطع شد تا یک عده نتوانند. پول. به جیب بزنند

    • بدون نام

      دستشم درد نکنه.

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست فقط میتونیم اینجا بمیریم اینم از کسور دوست

    • بدون نام

      چین خودشون هم تحریم میکنه ایران رو خخخخخخ

    • بدون نام

      آبرو برای ایران نذاشتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آبروی غربگدا باز ررررفت خخخخخ

    • میم

      نظری ندارم فقط خواستم ببینم نظرات کار میکنه یا نه

    • قابیل

      کاش در خاور میانه به دنیا نمی اومدم

    • بهمن

      تاسف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج