۱۱۴۷۱۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

صید کوسه ماهی در تمام ماه‌های سال ممنوع است

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: صید کوسه ماهی در تمام ماه‌های سال ممنوع است و صیادانی که این آبزی را به‌صورت هدفمند یا ضمنی صید کنند متخلف محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: صید کوسه ماهی در تمام ماه‌های سال ممنوع است و صیادانی که این آبزی را به‌صورت هدفمند یا ضمنی صید کنند متخلف محسوب می‌شوند.

علی بازدار نیز در حاشیه نشست کمیته تخلفات صیادی اظهار کرد: صید کوسه ماهی در تمام ماه‌های سال ممنوع است و صیادانی که کوسه ماهیان را به‌صورت هدفمند یا ضمنی صید کنند متخلف محسوب شده و ضمن توقیف صید و شناور آنان با محرومیت‌های طولانی مدت مواجه و به محاکم قضائی معرفی خواهند شد.

وی از صیادان درخواست کرد تا ضمن پرهیز از به‌کارگیری ابزاری که به صید هدفمند این آبزی منجر می‌شود حتی در صورت مواجهه با صید ضمنی نیز نسبت به رها سازی آن اقدام کنند.

علیرغم تاکید سازمان های ناظر بر امر صید در استان بوشهر اما به‌دلیل قیمت زیاد باله و گوشت کوسه، این آبزی در معرض انقراض قرار گرفته است.

اداره کل محیط زیست استان بوشهر در نامه‌ای از مدیرکل شیلات درخواست کرده است تا ممنوعیت صید کوسه ماهیان خلیج فارس را بار دیگر به صیادان اعلام کند.

ممنوعیت صید کوسه ماهیان که از گونه‌های در حال تهدید به شمار میرود پیش‌تر نیز در دو مرحله مورد تاکید اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر قرار گرفته بود.

این اداره کل با یادآوری مجدد مصوبه سال ۱۳۹۳ سازمان محیط زیست کشور که به نحوه برآورد مطالبه صید و شکار گونه های حفاظت شده موضوع ماده ۳ قانون صید و شکار می پردازد و هزینه جبران صید کوسه ماهیان را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج