۱۱۴۷۵۱۱
۴ نظر
۵۰۲۴۳
۴ نظر
۵۰۲۴۳
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

برای کاشت مو و ابرو لازم است به بهترین کلینیک مراجعه کنید. یافتن بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج کار ساده‌ای نیست، اما ما در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برترین‌ها: مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی افراد دارد. بر اساس آمار ها حدود ۴۰ درصد مردم ایران دچار مشکلات کم مویی هستند. دلایل مختلفی نیز می‌توانند سبب ریزش ابرو در افراد مختلف شوند. برای رفع مشکلات مو پزشکان پوست و مو بسیاری در سراسر کشور از جمله کرج وجود دارند. کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج با بهره گیری از جدید ترین روش های کاشت و در چندین مرحله موهای شما را می کارد.

بسیاری از افراد به خاطر مشکلات ژنتیک و یا افزایش سن موهای ابرو یا سر خود را از دست می دهند در این موارد کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج می تواند موهایی زیبا را برای این افراد به وجود بیاورد. متخصصان این کلینیک به خوبی می‌دانند که بیشترین کچلی ها در اثر مسائل ژنتیکی به وجود می آیند، به همین دلیل با آشنایی با موارد ژنتیکی و با روش هایی نوین اقدام به کاشت می کنند. استفاده از لیزر و روش های بی درد در کاشت باعث ترغیب بسیاری از افراد به کاشت مو می شود. برخلاف تصور در این کلینیک برش و خونریزی پوست اتفاق نخواهد افتاد بلکه با بهره‌گیری از دستگاه‌های ویژه و لیزر کاشت انجام می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر پیشنهاد ما مطالعه ادامه متن است.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

جهت مشاوره رایگان کلینیک پارسیس در کرج کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

دلیل ریزش مو چیست؟

ریزش مو یکی از اتفاقاتی است که همه‌ی ما در طول عمر تجربه کرده‌ایم.اصلی‌ترین سوال در خصصوص ریزش مو این است که دلیل ریزش مو چیست و چه عواملی روی میزان ریزش مو تاثیرگذار هستند؟در پاسخ به این سوال جواب‌های متفاوتی وجود دارد که باید به آن‌ها بپردازیم.لازم به ذکر است که ریزش مو به میزان کم یک فرایند طبیعی است و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که ریزش مو را تجربه نکرده! اما در صورت بیشتر شدن حجم موهای در حال ریزش مسئله کمی پیچیده می‌شود.در بسیاری از موارد لیزش موها به عوامل ژنتیکی بازمیگردد و حاصل ارثی بودن فرایند ریزش مو است.همچنین عوامل دیگری مانند تغذیه،آب و هوا،رسیدگی به موها و... عواملی هستند که روی فرایند ریزش مو تاثیر دارند.

کاشت مو در کلینیک کاشت مو در کرج چگونه انجام می شود؟

روش های کاشت مو نوین، روش هایی ضد درد و بدون خونریزی می باشند. کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج ابتدا علت عدم رویش مو را در شما می یابد. اگر عدم رویش مو پایه ژنتیکی و ارثی داشته به راحتی و با دستگاه لیزری اقدام به کاشت می کند‌. اگر موهای شما در اثر کمبود ویتامینی خاص دچار ضعف فولیکولی شدند این پزشکان مجرب استفاده از تقویت کننده ها را برای شما پیشنهاد می کنند.

در اولین مرحله کاشت قسمت هایی که باید کاشت انجام شود با سوزن مخصوص علامت گذاری می شود، سپس کاشت با دستگاه ویژه انجام می شود. در برخی مواقع سر باند پیچی می شود تا فضای مرطوب و مناسبی برای فولیکول ها ایجاد شود. در این مرحله نباید موها را با مواد شیمیایی شست و شو داد، زیرا باعث تحرک فولیکول ها و خارج شدن موهای کاشت می شود.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

جهت مشاوره و اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو و ابرو در کلینیک پارسیس کرج همین حالا تماس بگیرید.

همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

کاشت ابرو در کلینیک کرج

کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج بهترین کاشت را انجام می دهد. کاشت ابرو به مراتب راحت تر از کاشت مو می باشد. در این نوع کاشت، ابرو مناسب چهره شما، توسط پزشک متخصص و خودتان  با استفاده از فولیکول مو انجام می شود. پس از آن نوبت به جا گذاری موی ابرو می رسد.

در جا گذاری، موهای ابرو با روش بدون خونریزی و درد روی ابرو کاشته می شود. استفاده از آمپول بی حس کننده کمتر رایج است زیرا این روش درد آنچنانی ندارد و شما فقط در ابتدا ممکن است سوزش کمی را احساس کنید.

با توجه به این که کلینیک ها دارای متخصصین با تجربه می باشند، مراجعه به آن ها در کاشت ابرو و مو عاقلانه تر است. با توجه به این که مشکلات مو در ایران بسیار زیاد است، کلینیک های کاشت مو و ابروی زیادی در کشور به وجود آمده است. یکی از بهترین کلینیک هایی که می تواند بی‌نقص‌ترین ابرو ها را برای شما به وجود بیاورد، کلینیک کاشت مو و مرکز جراحی زیبایی پارسیس در کرج می‌باشد.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

انواع روش‌های کاشت مو در کرج

روش‌های زیادی تا به امروز برای کاشت مو مورد استفاده قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت با گذر زمان این روش‌ها پیشرفته‌تر نیز خواهند شد.در ادامه به معرفی برخی از پرکاربردترین روش‌های کاشت مو می‌پردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کاشت مو به روش FIT

شاید بتوان کاشت مو به روش FIT یکی از اولین روش‌های کاشت مو دانست.در این روش پزشک متخصص با استفاده از پانچ برای سوراخ کردن بانک مو  استخراج کردن گرافت می‌پردازد. پس از انجام  مراحل آماده‌سازی کاشت تار مو انجام می‌شود.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کاشت مو به روش SUT

باید گفت کاشت مو به روش SUT یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها برای پیوند مو است.در این روش استخراج به روش دستی صورت می‌گیرد برای همین ممکن است این روش زمان‌بر تر نسبت به سایر روش‌های کاشت مو باشد.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT تنها روش کاشت مو است که نیاز به جراحی دارد. در این روش پزشک ابتدا یک نوار برای از پوست را از بانک مو برداشته و سپس در زیر میکروسکوپ، شروع به استخراج واحد‌های فولیکولی می‌کند.به دلیل درد و خونریزی در روش هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها کمتر است.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

بهترین کلینیک کاشت مو در کرج را چگونه بیابیم؟

اگر از ساکنین کرج هستید و قصد انجام کاشت مو یا ابرو را داید، قطعا یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن‌ها مواجهید، یافتن بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج است. در نظر گرفتن کیفیت مرکز معتبر کاشت مو می‌تواند تاثیر مستقیم بر نتیجه حاصل از انجام این کار داشته باشد. اما لازم است بدانید که عوامل مختلفی می‌توانند بر کیفیت یک کلینیک کاشت مو و ابرو تاثیرگذار باشند. نظر خودتان چیست؟ به نظر شما بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک خوب و نمونه کاشت مو موفق  اشاره خواهیم کرد:

  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت

بهترین کلینیک کاشت مو باید از وزارت بهداشت مجوز رسمی داشته باشد. این مجوز باید در مطب نصب شود تا در دید عموم قرار گیرد. داشتن این مجوز بدان معناست که کلینیک مورد نظر دارای فضایی سالم  همراه با رعایت موارد بهداشتی است.

  • تجهیزات روز دنیا

امروزه روش‌های نوینی برای کاشت مو و ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج باید تمام تجهیزات لازم برای انجام کاشت مو را داشته باشد.

  • نظم کلینیک و نوبت‌دهی منظم

هیچکس از انتظار بیش از حد در یک کلینیک خوشش نمی‌آید. یک کلینیک خوب برای کاشت مو و ابرو نوبت‌دهی منظمی دارد که از انتظار بیش از حد مراجعین در کلینیک جلوگیری می‌کند.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

  • محیطی پاکیزه، سالم و به دور از بیماری‌ها

کلینیک‌ها و مراکز پزشکی و زیبایی معمولا در معرض آلودگی‌ها و بیماری‌های مختلفی هستند. یک کلینیک خوب محیط سالم و پاکیزه‌ای دارد و سلامت مراجعین را تضمین می‌کند.

  • پاسخ‌دهی و برخورد خوب کارکنان

کارکنان یک کلینیک خوب و معتبر، رفتار خوبی با مراجعین دارند و به تمام سوالات مراجعین پاسخ می‌دهند. همین رفتار خوب و صحیح نیز می‌تواند سبب محبوبیت یک کلینیک شود.

  • هزینه‌های مناسب خدمات

بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج، قیمت‌های فضایی ندارد و هزینه کاشت مو و ابرو به روش‌های مختلف در آن‌ها یکسان هستند.

چه افراد کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند؟

نکته غیر قابل انکار این است که بازیابی خطوط مو باعث بازگرداندن اعتماد به نفس در افراد می‌شود و رضایت آن‌ها نسبت به چهره خود را بیشتر می‌کند.پس می‌توان نتیجه گرفت افرادی که به دلیل ریزش مو از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند،مناسب‌ترین کاندید برای اقدام به کاشت مو می‌باشند.

هزینه کاشت مو در کلینیک کاشت مو در کرج

با وجود این که روش های نوین ضد درد و بدون خونریزی به وجود آمده است، ولی کلینیک کاشت ابرو و مو در کرج کمترین هزینه ممکن را در قبال خدمات تخصصی خود از افراد دریافت می کند.

موهای کاشت چه در ابرو و چه در سر به صورت دائمی می باشند. کاشت مو و ابرو دائمی در کلینیک پارسیس کرج انجام می شود. بسیاری از افراد به دلیل برخورداری از تخصص پزشکان این مجموعه از سراسر ایران به این مرکز مراجعه می کنند. با توجه به این که انجام مراحل کاشت مو کمی زمان بر تر از کاشت ابرو است هزینه بیشتری دارد. اما به طور کلی کلینیک کاشت مو و ابرو در کرج هزینه بسیار کمی را در قبال خدمات بی پایان خود از افراد دریافت می کند. با گرفتن وقت ویزیت به صورت آنلاین از این کلینیک می توانید، در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

متخصصان این مجموعه در جهت پاسخگویی به سوال های شما به شیوه آنلاین و حضوری آماده به خدمت هستند. این پزشکان از بهترین متخصصان مو و ابرو در کشور می باشند. با مشاهده قیمت های این مجموعه و مراکز دیگر متوجه خواهید شد که این مجموعه مناسب‌ترین هزینه را در مقایسه با دیگر مراکز دریافت می کند.

اگر حتی شما می خواهید درباره مراحل انجام کاشت مو یا ابرو اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید از مشاوره های حضوری یا تلفنی متخصصان ماهر کاشت ابرو و مو استفاده کنید.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کلینیک تخصصی پارسیس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مجهزترین و مدرنترین تجهیزات و آخرین متدهای روز دنیا و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برجسته‌ترین متخصین و کادر پزشکی در حوزه پوست، زیبایی، لیزر، کاشت مو، جوانسازی و تناسب اندام به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک تجهیزات روز دنیا بوده درای تاییدیه FDA آمریکا (سازمان غذا و دارو) و همین طور CE اروپا و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

هدف بنیانگذاران این مجموعه ارائه خدماتی شایسته و با کیفیت و منطق بر علم روز پزشکی به شما همراهان عزیز برای رسانیدن شما به آنچه ایده آلتان است می باشد.

سوالات متداول

درصد موفقیت در کاشت مو چقدر است؟

درصد موفقیت جراحی کاشت مو معمولا بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد پس از دوره اول است.

آیا ریزش موها بعد از کاشت مو طبیعی است؟

ریزش بعد از کاشت مو امری طبیعی و موقتی است چرا که ناشی از شوک کاشت مو بوده و آسیبی به فولیکول های ایجاد شده نخواهد رساند.

بعد از کاشت مو امکان اصلاح یا تراشیدن مو وجود دارد؟

با توجه به نوع و روش کاشت مو بهتر است حداقل ۳ ماه برای تراشیدن مو دست نگه دارید. تراشیدن مو بلفاصله بعد از کاشت ممکن است رویه آن را کاملا تخریب کند.

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۰

۰۲۶-۳۳۴۲۰۰۰۱

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

جهت مشاهده نمونه‌ای بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

parsis.clinic@

بهترین مرکز کاشت مو در کرج کجاست؟ | کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس

کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، جنب خیابان ٢٢٣، ساختمان سهند، طبقه ٤

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدرسش کجاست؟

    • نودیفر

      بالاخره نگفتن هزینه کاشت موی سرچقدر میشه تقریبا وچندجاسه وقت می بره اگه مناسبه از شهرستان بیایین وگرنه هم بریم کلاه گیی بذاریم

    • ناشناس

      یعنی واقعا تو این روزای کرونایی کسی هم هست به فکر مو و ابرو باشه

    • بدون نام

      پس چراشماره نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج