جاباما
۱۱۴۷۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیت الله جنتی: ساکتین فتنه مجرم اند

دبیر شورای نگهبان به سکوت برخی از مسوولان اشاره کرد وگفت: متاسفانه برخی با سکوتشان این کار و این حرکات را امضا کردند و این افراد مجرم هستند . دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اگر خداوند بخواهد از فتنه گران انتقام بگیرد از این افراد هم انتقام خواهد گرفت که چرا سکوت کردند.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله احمد جنتی در نشست زنان اصولگرا وپاسداشت فرهنگ مهدوی که درمجتمع ۱۳ آبان برگزار شد؛ اظهارداشت: باید این پرسش را مطرح کرد که چرا فتنه پیدا شد واین فتنه درصورتی بروز کردکه راه توسط امام (ره) مشخص شده بود.

وی ادامه داد: بعد از امام (ره) یک عده ادعا می کردند که امام (ره) ورهبری را قبول دارند اما فتنه و بلوا به پا کردند.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: خوب البته مساله براندازی نیز از بیرون نظام طراحی شده بود که تکلیف کارگردانان این موضوع نیز معلوم است.

جنتی تاکید کرد: نگرانی ام به خاطر برو بچه هایی است که امام (ره) را قبول داشتند و در دام اینها افتاده اند و علت اصلی همان بی بصیرتی بود.

وی به سکوت برخی از مسوولان نیز اشاره کرد وگفت: متاسفانه برخی با سکوتشان این کار و این حرکات را امضا کردند و این افراد مجرم هستند .

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اگر خداوند بخواهد از فتنه گران انتقام بگیرد از این افراد هم انتقام خواهد گرفت که چرا سکوت کردند.

جنتی عملکرد مردم در قبال فتنه ها را مناسب دانست وگفت: این مردم درشعارهای ابتدای انقلاب می گفتند که «سکوت هرمسلمان خیانت است به قرآن» واین موضوع واقعیت دارد چرا که سکوت بعضی وقت ها خیانت است.

وی اضافه کرد: از سکوت، برخی ها سوء استفاده می کنند و داشتن بصیرت بهترین راه مقابله در دو راهی هاست.

امام جمعه موقت تهران تبعیت از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن ولی فقیه را حائز اهمیت دانست وگفت : برخی ها ازدین به نفع خودشان تفسیر می کنند که این اشتباه است وکسی باید در راه ها هدایتگر باشد و این موضوع به ولایت فقیه بازمی گردد .

جنتی خاطر نشان کرد: اگر کشورهایی مانند مصر و لیبی دچار بیداری اسلامی شده و حالا به گیجی می روند به خاطر همان نداشتن امام (ه) و رهبری است .

وی افزود: آنها امام (ه) و رهبری مانند ما ندارند و این برایشان خلائی محسوب می شود که در حال تار و مار هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: درکشور ما نعمت رهبری و ولایت فقیه را داریم و ایشان چاه و راه را نشان می دهند.

جنتی خطاب به بانوان اصولگرا اظهارداشت: شما وظیفه دارید راه را بشناسانید و باید غریق را هم از غرق شدن نجات داد.

وی افزود: امروز جوان هایی هستند که دل پاک دارند وبه دنبال حق می گردند که باید هدایتشان کرد.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: ماهواره ها، سایت ها، جراید و رسانه های گمراه کننده برخی جوانان را به گمراهی می برند که باید نجاتشان دهیم.

جنتی تصریح کرد: با منطق و هدایتگری راه را به دیگران نشان دهید و نگویید کاری ندارم چرا که منطق مهدوی، جهاد، امر به معروف نهی از منکر مبارزه با فساد ، دشمن شناسی و مبارزه با دشمن است.

وی اضافه کرد: فرهنگ اسلامی می خواهد هر مسلمانی خودش مجتهد باشد و این فرهنگ را باید گسترش دهیم و بتوانیم جوان ها را از گمراهی هدایت کنیم.

دبیر شورای نگهبان در ادامه تاکید کرد: تا یکی دو سال آینده مسائل مختلفی پیش می آید که نیازمند بصیرت هستیم تا دچار مشکلی نشویم .

جنتی همچنین خطاب به بانوان اصولگرا وجمع اصولگرا گفت: شما همچون دانه های تسبیحی هستید که در فضای ولایت به هم وصل می باشید و نباید مسائل گوناگون باعث جدایی تان شود.

وی تصریح کرد : شما باید وحدت را حفظ کنید ونیروهای ولایی همه جا حرف اول را می زنند و باید در کنار یکدیگر باشند.

دبیر شورای نگهبان عملکرد نیروهای ولایت مدار را ستودنی دانست وگفت: این افراد در مقابل همه توطئه های آشکار وغیرآشکار داخل وخارج ایستاده اند وپافشاری می کنند وانقلاب اسلامی روی دوش این افراد نهاده شده است.

جنتی از تشکیل جلسه بانوان اصولگرا قدردانی کرد وگفت: این جماعت ها تاثیرگذار هستند و احساس همبستگی را بیشتر می کنند.

وی گفت: باید جلسات خودرا برگزار واحساس یاس نکنید ودرکنار یکدیگر وحدت و همگرایی را حفظ نمایید.

امام جمعه موقت تهران همچنین درباره فرهنگ مهدوی گفت: این فرهنگ روشن ، بدون ابهام و دارای راه مستقیم می باشد وبا مبارزه با فساد ، ظلم ، ستم و مقابله با استکبار می پردازد.

جنتی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر داشتن وحدت کلمه، راستگویی و پرهیز از نفاق از دیگر محورهای فرهنگ مهدوی است.

وی با انتقاد از دروغگویی و نفاق گفت: اگر خدا، پیغمبر، ولایت و انقلاب را قبول داریم باید با صداقت بگوییم؛ افرادی هستند که منافقند و بیشتر حرف زده و در زمان عمل کنار می کشند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دائما هشدار می دهند و رهنمود می فرمایند اما برخی گوش نمی دهند.

جنتی یادآور شد: نگرانی من از بعضی مسوولان است ومردم عمدتا ولایی هستند وفقط فراخوان می خواهند چرا که در ایامی همچون ۲۲ بهمن و ۹ دی خود را نشان داده اند.

وی اضافه کرد: مردم همان هایی هستند که در فراخوان ها خود را ثابت کرده اند و عده ای نامردم هستند که اقلیت محسوب می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج