جاباما
۱۱۴۷۶۰۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ژردان شکیری به لیون پیوست

ژردان شقیری دیگر چیزی تا پیوستن یه لیون فرانسه فاصله ندارد.

ورزش سه: ژردان شقیری دیگر چیزی تا پیوستن یه لیون فرانسه فاصله ندارد.

ژردان شکیری به لیون پیوست

ژردان شقیری فصل گذشته در 22 بازی لیورپول و تنها در مجموع 819 دقیقه به میدان رفت و جایی در افکار یورگن کلوپ نداشت. این وینگر سوئیسی ماه گذشته رسما اعلام کرد به دنبال جدایی از لیورپول و رفتن به تیم دیگری است. از سویا، ویارئال، لاتزیو و ناپولی به عنوان مشتریان شقیری نام برده می شد، اما به نظر می رسد احتمال انتقال او به لیگ فرانسه در حال نهایی شدن است.

ژردان شقیری در مورد جدایی خود گفته بود:« مساله اصلی در این مقطع از زندگی ورزشی من این است که بتوانم به طور منظم بازی کنم، اما در سه فصل گذشته شرایط اینگونه نبوده است. به همین دلیل اخیرا به مدیران لیورپول اعلام کردم که احساس می کنم برای یک چالش جدید آماده هستم. آنها درخواست من را پذیرفته و قول دادند پیشنهاداتی که برایم می رسد را به طور جدی بررسی کنند. مدیران لیورپول مانع جدایی من در فصل تابستان نخواهند شد.»

ساعاتی قبل گاردین مدعی شد که انتقال این ستاره سوئیسی به لیون قطعی شده است و تمام توافقات در این زمینه صورت گرفته است. در همین راستا بالاخره دقایقی پیش این انتقال رنگ و بوی رسمی به خود گرفت و ژردان شقیری با قراردادی به ارزش شش میلیون یورو و تا سال 2024 به لیون پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه تجربه کند. باشگاه لیون درباره این انتقال در صفحه اجتماعی خود نوشت: "باشگاه المپیک لیون از تایید انتقال ژردان شقیری، هافبک ملی پوش سوئیسی که از لیورپول می آید، خوشحال است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج