۱۱۴۷۹۹۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مایکروسافت سرفیس Duo۲ پاییز معرفی می‌شود

مایکروسافت سال گذشته میلادی از گوشی متفاوت سرفیس Duo رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل جدیدش آماده می‌کند. احتمالا این دستگاه با نام سرفیس Duo ۲ تا دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

دیجیاتو: مایکروسافت سال گذشته میلادی از گوشی متفاوت سرفیس Duo رونمایی کرد و حالا خودش را برای معرفی نسل جدیدش آماده می‌کند. احتمالا این دستگاه با نام سرفیس Duo ۲ تا دو ماه دیگر از راه می‌رسد.

مایکروسافت سرفیس Duo۲ پاییز معرفی می‌شود

سرفیس Duo در بازار نتوانست توجه کاربران را به خودش جلب کند و تقریبا یک شکست برای ردموندی‌ها به حساب می‌آید. بنابراین اگر نسل دومی برای آن در حال توسعه باشد، باید بهبود زیادی را نسبت به نسخه اولیه‌اش تجربه کند.

در کنار مشخصات فنی قدرتمند، مایکروسافت باید رابط کاربری این گوشی را هم بهبود دهد، اقدامی که ظاهرا ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند. طبق گزارشی جدید، مایکروسافت لانچرش را برای سرفیس Duo 2 بهینه می‌کند.

یکی از مدیران مایکروسافت از عرضه لانچر جدید این کمپانی خبر داده که احتمالا با نسل بعدی Duo در ماه اکتبر (مهر-آبان) از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این لانچر با قابلیت‌های جدید منتشر شود که برخی از آن‌ها احتمالا با الهام از اندروید ۱۱ توسعه می‌یابند.

در کنار بروزرسانی نرم افزاری، انتظار داریم ردموندی‌ها تغییرات بزرگی در دوربین این گوشی هوشمندشان هم ایجاد کنند. طبق تصاویری که در گذشته افشا شده بود، سرفیس Duo 2 از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی، تله‌فوتو و اولترا واید می‌شود.

مایکروسافت احتمالا در این محصولش از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم ۵G استفاده خواهد کرد تا از نظر قدرت سخت‌افزاری بتواند با بهترین‌های بازار رقابت کند.

با وجود تمام این پیشرفت‌های احتمالی، طراحی کلی این دستگاه تغییر چندانی تجربه نخواهد کرد و با طراحی آشنایی روبه‌رو می‌شویم. بنابراین کاربران همچنان به دو نمایشگر جدا دسترسی پیدا می‌کنند که در کنار یکدیگر، فضای کار گسترده‌ای را در اختیارشان قرار می‌دهند.

احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این محصول مایکروسافت منتشر می‌شود و با آن بیشتر آشنا می‌شویم. این احتمال وجود دارد که ردموندی‌ها از این گوشی هوشمند در کنار سرفیس پرو ۸ رونمایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج