۱۱۴۸۳۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میرزازاد: آماده رقابت با نویر هم هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امسال تیم خوبی بسته شده و مجموعه فقط و فقط به جام گرفتن فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: نیما میرزازاد در خصوص عقد قرارداد با باشگاه سپاهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و مردمی سپاهان پیوستم. هر بازیکنی آرزو دارد روزی به یکی از تیم‌های بزرگ کشور برود. خداراشکر من هم توانستم به تیم خوب سپاهان که قدمت، افتخار و هواداران زیادی دارد بپیوندم. ان‌شاالله بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

دروازه‌بان جدید سپاهان در مورد کار با محرم نویدکیا عنوان کرد: بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کردم. تیم یکدستی بود و همه چیز برای قهرمانی داشت اما متاسفانه با بدشانسی به قهرمانی نرسید. ساختار سپاهان برای همه اهالی فوتبال مشخص است. صحبتی با نویدکیا داشتم و بعد از آن خیلی امیدوار و راغب شدم که به سپاهان بروم. نویدکیا یک مربی متشخص و جنتلمن است که فن فوتبالی او را با نتایج خوبی که گرفت همه دیدیم. خیلی خوشحالم شاگرد یک مربی خوب و بااخلافق شدم. امیدوارم از او درس یاد بگیرم تا بتوانم هم به خودم و هم به سپاهان کمک کنم.

میرزازاد در مورد اینکه به تیمی آمده که بیشتر دیده می‌شود و فشارهای بیشتری هم نسبت تیم قبلی‌اش در آن وجود دارد، گفت: من از ۱۷ سالگی در ملوان بودم. این تیم با طرفدارانی که دارد برای فوتبال ایران شناخته شده است. بعد از آن هم به نساجی رفتم و در واقع کل دوران فوتبالی‌ام را در تیم‌هایی بودم که تماشاگران زیادی داشتند. الان می‌دانم به چه تیمی و به چه شهری آمده‌ام و در چه جایگاهی هستم. کاملا هوشیارم. امیدوارم به دور از حاشیه تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم و بتوانم با نظر کادرفنی و عملکردی که دارم به سپاهان کمک کنم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است دروازه‌بان دیگری به سپاهان اضافه شود، اظهار داشت: من کاملا آماده‌ام با هر دروازه‌بانی که قرار است به سپاهان بیاید رقابت کنم. با نظر موافق نویدکیا به سپاهان آمدم و این آمادگی را دارم که اگر حتی نویر هم بیاید با او رقابت کنم! با رحمان احمدی هم صحبت کردم و نکات لازم برای شروع را با هم مرور کردیم. ان‌شاالله پس از شروع تمرینات می‌توانم شرایط را بهتر درک کنم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد اینکه جایگزین پیام نیازمند که رکورددار کلین شیت در فوتبال ایران است شده و به همین خاطر انتظارات از او بالاتر خواهد بود، گفت: پیام یکی از دوستان صمیمی و خوب من است. عملکرد او در سپاهان خیلی عالی و استثنایی بود. امیدوارم با عملکردم و شرایطی که دارم بتوانم خیلی خوب کار کنم تا مسیری که پیام رفت را ادامه بدهم. سپاهان در ادوار گذشته دروازه‌بان‌های خیلی خوبی داشته و امیدوارم من هم بتوانم یکی از آن‌ها باشم.

میرزازاد در مورد اینکه آیا اکنون دروازه‌های تیم ملی را باز شده می‌بیند، گفت: قطعا هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود. در تمام رده‌های سنی در تیم ملی بودم. در جام جهانی جوانان حضور داشتم. دو بار هم توسط کی‌روش دعوت شدم. امسال خیلی امیدوارم با کمک کادرفنی و تلاش خودم به تیم ملی بزرگسالان هم برسم.

وی در مورد اینکه سپاهان سال گذشته علیرغم پتانسیلی که داشت نتوانست جام بگیرد و آیا امسال با این روند یارگیری می‌تواند به جام برسد، اظهار داشت: سپاهان بیشتر مهره‌های خودش را حفظ کرد و بازیکنان خوبی هم جذب شدند. تیم خیلی خوبی بسته شده است. روزی که با محمدرضا ساکت در جلسه بودم متوجه شدم تمام برنامه باشگاه این است که امسال تیم قهرمان شود. یعنی باشگاه و مجموعه سپاهان فقط و فقط به جام گرفتن فکر می‌کند. امیدوارم خدا هم کمک کند تا در این راه موفق باشیم.

دروازه‌بان سپاهان تصریح کرد: از باشگاه نساجی، مالک باشگاه و ساکت الهامی که خیلی برای من زحمت کشیدند و کمک کردند تا دوران خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم و به اتفاقات خوب در آینده امیدوار باشم، تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج