۱۱۴۸۴۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادعای جدید النصر: فیفا از پرسپولیس حمایت می‌کند!

مسئول امور حقوقی پرسپولیس می‌گوید النصر ادعا می‌کند که فیفا و دادگاه عالی ورزش حامی پرسپولیس هستند.

ورزش سه: مسئول امور حقوقی پرسپولیس می‌گوید النصر ادعا می‌کند که فیفا و دادگاه عالی ورزش حامی پرسپولیس هستند.

چند روز پس از جلسه استماع برای رسیدگی به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس بابت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، ایمان حسین پور مسئول کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما به این ماجرا پرداخته است.

النصر با وکلای بین المللی وارد کار شد

جلسه ای که ما داشتیم، نمایندگانی از النصر حضور داشتند (۵ نماینده) و مشخص بود که خیلی برایشان اهمیت دارد که نتیجه را تغییر بدهند. از سمت پرسپولیس هم، علاوه بر بنده آقای امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه _که خودشان یک حقوقدان ورزشی هستند_ و دو تن از اعضای کمیته حقوقی باشگاه برادران ملایی حضور داشتند که این عزیزان هم در مباحث تحقیقی خیلی به ما کمک کرده بودند. دفاعیات ما توسط افرادی بود که داخل ایران و در باشگاه پرسپولیس هستند اما تیم النصر از طریق وکلای بین المللی تلاش کرده بود که نتیجه را تغییر دهد. پنل داوری سه نفره بود و دو منشی حضور داشتند و نمایندگانی هم از ای اف سی حضور داشتند.

* ادعای ما از سوی دادگاه پذیرفته می‌شود
نمایندگان النصر خیلی تلاش کردند نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند اما دفاع ما قوی تر بود و رای صادره توسط دیوان ورزش، انشالله به نفع پرسپولیس خواهد بود. النصر به دنبال جریمه کردن پرسپولیس است تا بتواند پاداش آسیایی را از پرسپولیس بگیرد. ادعای آنها این است که پرسپولیس بازیکن غیرمجاز داشته و بازی باید 3-0 شود. اما دفاعیات قانونی با مستندات نقل و انتقالاتی، توسط ما ارائه شد و فکر کنم پنل داوری صحبت های مطرح شده از طرف ما را پذیرفته شده باشد و رای صادره به سود پرسپولیس باشد.

وکلای النصر عصبانی شده بودند

فضای جلسه به نفع ما بود و نمایندگان النصر عصبانی بودند و وقتی می‌دیدند استدلال هایشان از طرف ما پاسخ داده می‌شود، شاید باور نمی‌کردند از تیمی که داخل ایران است و اغلب در پرونده های حقوقی بازنده بوده و تیم حقوقی هم کاملا بومی بوده، پاسخ تمام صحبت هایشان را می‌دهد کاملا عصبانی بودند. دفاع خوبی که با کمک آقای حسینی و اعضای کمیته حقوقی باشگاه انجام شد، نتیجه را به نفع ما می‌کند و امیدوارم 9 شهریور که زمان اعلام رای است، رای به نفع ما باشد و ما بتوانیم از نتایجی که تیم پرسپولیس به دست آورده، حمایت کرده و آن را تثبیت کنیم.

* تمام پاسخ های ما مستند بود
درباره شایعات رسانه های عربستانی باید بگویم، رای که ابلاغ نشده و ما منتظر ابلاغ آن هستیم. اما فضای جلسه کاملا به نفع پرسپولیس بود و هر نکته که از سوی آن ها ارائه شد، ما مستند به قوانین پاسخ دادیم. یک بحث به نقل و انتقالات ارتباط پیدا می‌کرد که ما مستند به قوانین نقل و انتقالات فیفا پاسخ دادیم و یک بحث هم به کمیته انضباطی مربوط بود که ما مستند به آیین نامه کمیته انضباطی فیفا پاسخ دادیم و گفتیم که در بازه زمانی مورد ادعایی النصر، پنجره ما بسته نبوده است. یک قسمت هم مربوط به قوانین ای اف سی بود.

می‌گفتند فیفا از پرسپولیس حمایت می‌کند

ادعای آنها برخی جدید بود و در دیوان عالی ورزش اصلا ادعای جدید قابل بررسی نیست. دیوان عالی ورزش می‌خواهد به ادعای قبلی که در ای اف سی رسیدگی شده، رسیدگی کند. رسانه های عربستانی قصد دارند حاشیه سازی و وانمود کنند که پارتی بازی به نفع پرسپولیس انجام می‌شود. آنها در جلسه گفتند که چرا از پرسپولیس حمایت می‌شود؟ ما هم گفتیم که شما هم پرسپولیس، هم فدراسیون فوتبال ایران، هم ای اف سی و هم فیفا را متهم می‌کنید؛ چه دلیلی دارد فیفا از پرسپولیس حمایت کند؟ فیفا از قوانینش حمایت می‌کند. ما با استدلال هایمان نمایندگان النصر را متوقف کردیم و آنها شدیدا عصبانی بودند. این حاشیه سازی به خاطر این است که بگویند دادگاه عالی ورزش قصد دارد از پرسپولیس حمایت کند.

فکر بدبینانه نتیجه خاصی ندارد

صراحتا مشخص نیست که اگر رای به نفع النصر باشد چه خواهد شد، قانون گفته اگر بازیکن غیرمجاز در تیم باشد، بازی ۳-۰ می‌شود یعنی نتیجه بازی با النصر. ما نباید به این موضوع فکر کنیم، چرا که انشالله یک برد بین المللی حقوقی ورزشی رقم خواهد خورد و فکر کردن به هر نتیجه عکسی، سودی ندارد. نباید نگرانی باشد و ما پرقدرت کار را پیش بردیم و با یک تیم ایرانی و بومی، کار را جلو بردیم. در جلسات اخیر که در دادگاه عالی برگزار شد، ای اف سی نمایندگان ثابت می‌فرستد و ایران هم باید به این سمت برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج