۱۱۴۸۴۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضا اسدی در تهران منتظر تماس باشگاه پرسپولیس

رضا اسدی، هافبک مورد نظر یحیی گل محمدی که قراردادش را با باشگاه سنت پولتن اتریش فسخ کرده ساعت ۲۳ شب گذشته وارد تهران شد.

طرفداری: رضا اسدی، هافبک مورد نظر یحیی گل محمدی که قراردادش را با باشگاه سنت پولتن اتریش فسخ کرده ساعت ۲۳ شب گذشته وارد تهران شد.

در فضای مجازی تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی رضا اسدی که گذرنامه او را نشان می دهد کانال به کانال می چرخد و این تصور را برای فوتبال دوستان ایجاد کرده که رضا اسدی در راه رسیدن به تهران است اما به گفته نزدیکان این بازیکن، رضا اسدی ساعت ۲۳ شب گذشته وارد تهران شد.

درباره اسدی گفته می شود او با ابشگاه پرسپولیس بر سر مسائل مالی به توافق رسیده و در حال حاضر منتظر تماس مدیران پرسپولیس است تا برای عقد قرارداد به دفتر این باشگاه برود. طی روز های گذشته اخبار متفاوتی درباره این بازیکن به گوش رسید و چندین بار این شایعه در محافل خبری پخش شد که باشگاه پرسپولیس از چذب او منصرف شده است اما طبق آخرین خبر رسیده رضا اسدی و مدیربرنامه اش مستقیم با یحیی گل محمدی حرف زدند و پس از اطمینان از این موضوع که گل محمدی روی جذب او نظر مثبت دارد، ابتدا مدیربرنامه اسدی برای توافق مالی راهی باشگاه پرسپولیس شد و سپس اسدی نیز با پرداخت مبلغ صد هزار یورو به باشگاه سنت پولتن اتریش و بخشیدن طلب ۱۰۰ هزار یورویی اش از این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد و روز گذشته راهی تهران شد. این بازیکن ساعت ۲۳ دیشب به تهران رسید و در حال حاضر منتظر تماس باشگاه پرسپولیس است.

به گفته مدیر برنامه رضا اسدی اولویت این بازیکن عقد قرارداد با پرسپولیس اسست اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندند این بازیکن احتمالا برای ادامه فوتبالش راهی قطر می شود. طی روز های گذشته شایعه شده بود رضا اسدی از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد دارد اما گویا این بازیکن، پرسپولیس را به عنوان اولویت اول انتخاب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج