۱۱۴۸۴۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمادگی رئال برای پیشنهاد ۱۸۰میلیونی به امباپه

در ادامه کشمکش‌های بین PSG و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه، روزنامه لوپاریزین گزارش کرده است که رئال آماده افزایش مبلغ پیشنهاد اولیه خود است.

ورزش سه: در ادامه کشمکش‌های بین PSG و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه، روزنامه لوپاریزین گزارش کرده است که رئال آماده افزایش مبلغ پیشنهاد اولیه خود است.

در آخرین روزها از پنجره تابستانی نقل و انتقالات جهان فوتبال چشم به چانه‌زنی رئالی ها با سران پاری سن ژرمن دوخته است. کیلیان امباپه، مهاجم ۲۲ ساله PSG مدت‌هاست که از قصد خود برای پیوستن به تیم سپیدپوش پایتخت اسپانیا پرده برداشته و به نظر می رسد که بالاخره این اتفاق در حال رخ دادن است.

اولین پیشنهاد رئال مادرید برای کیلیان امباپه سه شنبه شب برای PSG ارسال شد. باشگاه مادریدی حاضر شده تا ۱۶۰ میلیون یورو برای ستاره فرانسوی پرداخت کند در حالی که از ژانویه می تواند بدون مذاکره با باشگاه پاریسی، با این بازیکن قرارداد ببندد. پیشنهاد رئال به این معناست که اراده شان برای جذب امباپه جدی است و قصد دارند همین تابستان کار را یکسره کنند.

این پیشنهاد اما با واکنش بسیار تند لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، مواجه شد که در مصاحبه ای مدعی شد از دو سال پیش رئال با امباپه و اطرافیانش در ارتباط بوده و به PSG بی‌احترامی کرده است. او گفت که مانع خواسته امباپه برای جدایی نمی شوند ولی باید تحت شرایط خودشان این اتفاق رخ بدهد. پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی رئال از نظر لئوناردو کافی نیست و به نظر تا ۲۱۵ میلیون یورو برای این بازیکن می خواهند.

اکنون لوپاریزین ادعا کرده است که رئال آماده بالاتر بردن رقم پیشنهادی خود است و تا ساعاتی دیگر پیشنهادی ۱۸۰ میلیون یورویی برای جذب کیلیان امباپه ارائه خواهد داد.

با توجه به رقم بیش از ۲۰۰ میلیون یورویی که پاریسی ها در نظر دارند، باید منتظر ماند و دید که پیشنهاد جدید رئالی ها نیز با برخورد تند مدیران PSG روبرو می شود و یا این بار دو طرف بالاخره می توانند بر سر میز مذاکره بنشینند و انتقالی که مدتهاست همه می دانند بالاخره دیر یا زود صورت خواهد گرفت را نهایی می کنند و یا پرز باز هم باید دست به جیب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج