۱۱۴۸۵۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیروزی شگفت‌انگیز النصر در لیگ عربستان

تیم فوتبال النصر در حالی که تا دقیقه ۹۲ با یک گل از التعاون عقب بود، با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم عبور کرد.

ورزش سه: هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با پیروزی النصر همراه بود. این تیم پایتخت نشین در حالی در استادیوم خانگی خود به مصاف التعاون رفته بود که آنها درگیر حواشی پیش آمده میان مهاجم خود عبدالرزاق حمدالله و سرمربی برزیلی یعنی مانو منزس شده بودند که البته پس از حل مشکلات طرفین و غیبت مهاجم مراکشی در دیدار هفته گذشته، او در دیدار پنج شنبه شب از ابتدا برای تیمش به میدان رفت.

پیروزی شگفت‌انگیز النصر در لیگ عربستان

با وجود برتری النصر، این تیم قادر به باز کردن دروازه میهمان خود نبود. اخراج سمیحان النابت وینگر التعاون در دقیقه 77، به نظر می رسید کار را برای النصر راحت کرده اما این تیم 10 نفره و میهمان بود که در دقیقه 88 توسط الخاندرو گامارا از روی نقطه پنالتی به گل نخست بازی رسید.

در حالیکه این بازی زمان های تلف شده زیادی داشت، النصر امیدوار بود که در 8 دقیقه زمان تلف شده ای که توسط داور مسابقه اعلام شده، به گل برسد. سرانجام در دقیقه 92 و روی حرکت دیدنی وینسنت ابوبکر مهاجم جدید النصر و شوت او از پشت محوطه جریمه، این تیم به گل تساوی رسید.

در دقیقه 94 و پس از خطای مدافع التعاون روی بازیکن النصر، داور بعد از بازبینی صحنه توسط VAR یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد. تصمیمی که باعث وقفه طولانی در بازی شد و نهایتا عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 98 پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را در ابتدا کاسیو گلر التعاون مهار کرد اما توپ پس از اینکه کمی ارتفاع گرفت وارد دروازه شد و النصر به گل دوم بازی رسید.

پیروزی شگفت‌انگیز النصر در لیگ عربستان

به دلیل وقفه های زیاد در وقت های اضافی، این بازی تا دقیقه ۱۰۴ نیز طول کشید. در چهاردهمین دقیقه از وقت های تلف شده روی حرکت بسیار خوب عبدالفتاح عسیری و پاس او به عبدالرزاق حمدالله، این مهاجم مراکشی در موقعیتی تک به تک به گلر حریف قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد تا میزبان به گل سوم برسد.

این بازی در پایان در شرایطی با نتیجه ۳ بر یک به سود النصر به پایان رسید که آنها تا دقیقه ۹۲ با یک گل از حریف خود عقب بودند. زردپوشان شهر ریاض با این پیروزی به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کردند. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوری

      خب بماچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج