جاباما
۱۱۴۸۶۸۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای مجیدی این تیم را سریع هماهنگ کن

در فوتبال ایران از نگاه عوام تیمی در نقل و انتقالات موفق است که بازیکنان بیشتری به خدمت بگیرد اما در فوتبال حرفه‌ای نگاه این طور نیست.

خبر ورزشی: در فوتبال ایران از نگاه عوام تیمی در نقل و انتقالات موفق است که بازیکنان بیشتری به خدمت بگیرد اما در فوتبال حرفه‌ای نگاه این طور نیست.

طبیعتا هر تیمی کمتر دچار تغییر شود برای فصل پیش رو هماهنگ تر خواهد بود اما تیمی که نفرات زیادی را به خدمت بگیرد و شاکله اصلی اش تغییر کند برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت و حتی ممکن است یک فصل را از دست دهد. حتی گفته می‌شود یکی از دلایل قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس در سال‌های اخیر همین بوده است. بازیکنان این تیم چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند.

آقای مجیدی این تیم را سریع هماهنگ کن

استقلال این فصل دچار تغییرات زیادی شد. مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد نادری، هرویه میلیچ و داریوش شجاعیان استقلال را ترک کرده اند و بنا به گفته مدیر باشگاه امیر ارسلان مطهری، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی هم از استقلال جدا خواهند شد.

بیشتر نفرات جدا شده در استقلال مهره‌های تهاجمی هستند و این یک زنگ خطر جدی برای فرهاد مجیدی است که باید تلاش بیشتری برای هماهنگی تیم انجام دهد. البته این تغییرات در استقلال اجتناب ناپذیر است چرا که فرهاد مجیدی فصل گذشته تیمی را تحویل گرفته بود که توسط او بسته نشد و این حق طبیعی اوست که این فصل تیم را بر اساس دلخواه خودش ببندد.

در فوتبال دفاع کردن آسان و حمله کردن سخت است. استقلال بیشتر مهره‌های تهاجمی‌اش را از دست داده و حالا فرهاد مجیدی باید ایده‌هایش را در حمله به دفعات در تمرین تکرار کند.

بازیکنان باید به سرعت با هم هماهنگ شوند در غیر اینصورت استقلال به خاطر امتیازاتی که از دست خواهد داد تحت فشار قرار می‌گیرد.

تماشاگران از استقلال و پرسپولیس نتیجه ای جز قهرمانی نمی‌خواهند و خیلی از مسایل را هم بر نمی‌تابند.

با توجه به تغییراتی که استقلال در ترکیب تیمش به وجود آورده باید قرارداد فرهاد مجیدی را هم برای فصول بعد تمدید کنند چون این تیم با گذشت زمان هماهنگ تر خواهد شد.

این نکته هم در تیم بستن مورد توجه فرهاد مجیدی باشد. اینکه تیمی ببندد که در فصول آتی کمتر دستخوش تغییر شود و شاکله ای که این فصل شکل می‌گیرد برای فصول بعدی حفظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه مهره‌های بی وجدان سلطانی.... که راس مدیریت قرار میگیرن، عمرا بذارن این تیم روی ثبات و آرامش ببینه. لعنت به تیم خاص...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج