۱۱۴۸۷۹۷
۷ نظر
۶۴۳۶۵
۷ نظر
۶۴۳۶۵
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

زگیل تناسلی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در سراسر کشور به حساب می‌آید. برای درمان این زگیل بهتر است به بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مراجعه کنید، اما بهترین مرکز کجاست؟ در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود.

برترین‌ها: بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مرکزی است که دارای یک متخصص کار کشته و ماهر در این حوزه بوده و همچین دارای امکانات به روز و مدرن جهت رفع مشکل و درمان زگیل تناسلی باشد. امروزه مراکز زیادی وجود دارند که در حوزه درمان این ناراحتی در حال فعالیت هستند. اما دغدغه اصلی مبتلایان به این بیماری این است که بهترین مرکز برای رهایی بهتر و راحت‌تر از این مشکل را چگونه پیدا کنند. در این مقاله ما تصمیم گرفته ایم علاوه بر تعریف زگیل تناسلی و بررسی راه های درمان آن بهترین مراکز درمان آن را نیز خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

پاسخگویی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب

برای مشاوره با دکتر بنفشه علایی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

زگیل تناسلی(ویروسhpv) چیست؟

زگیل تناسلی یک نوع بیماری واگیر دار مقاربتی بوده و با یک توده یا توده های خوش خیم ویروسی همراه است که در محدوده دستگاه تناسلی زنان و مردان ظاهر می شود. عامل اصلی بروز ویروس تناسلی یک نوع ویروس با نام اختصاری HPV است و یک بیماری بسیار رایجی بوده و ممکن است هر مرد و زنی یک یا چندین بار شاهد درگیری دستگاه تناسلی خود با آن باشند. این نوع زگیل اغلب بر خلاف زگیل های عادی به صورت دسته های چندتایی در کنار یکدیگر بروز یافته و همرنگ پوست هستند.

عوامل مختلفی در بروز زگیل تناسلی ممکن است دست داشته باشند که برخی از مهمترین آن ها شامل عدم رعایت بهداشت فردی و مقاربت با فردی که مبتلا به این مشکل است می باشد. زگیل تناسلی ممکن است کاملا بی خطر بوده و مشکل جدی در افراد مبتلا به وجود نیاورد و گاهی نیز ممکن است با عوارض جدی همراه باشد. اما بطور کلی زنان نسبت به مردان در برابر این ویروس ایجاد کننده زگیل تناسلی شکننده تر بوده و یکی از شایع ترین خطراتی که ویروس اچ پی وی برای مبتلایان در پی دارد نفوذ به دهانه رحم و ایجاد سرطان در قسمت های مختلف رحم می باشد.

به همین دلیل نیاز است بانوان متاهل هر چند وقت یک بار جهت تست پاپ اسمیر به پزشک متخصص زنان و زایمان یا بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مراجعه نمایند.

مهمترین علائم زگیل تناسلی

زگیل تناسلی همچون بسیاری از بیماری های ویروسی دیگر دارای دوران نهفته بوده و ممکن است فرد سال ها آن را داشته و ناقل آن باشد، اما هیچگونه علائم و نشانه بارزی که نشان دهنده این مشکل است را در خود مشاهده ننماید. بنابراین تنها در زمانی که بیماری شکل قالب خود را نشان می دهد می توان نشانه یا علائمی از آن در افراد ناقل چه مرد و چه زن را دید.

بطور کلی رایج ترین علائم زگیل تناسلی درد، خونریزی خفیف، سوزش و خارش است که ممکن است شدید و یا خفیف بوده و گاها برخی از افراد ممکن است فقط یکی از این علائم و یا چند مورد را با هم داشته باشند. همچنین سرعت انتشار و درگیری زگیل تناسلی نیز در همه افراد یکسان نبوده و ممکن است برخی از افراد به دلیل داشتن مقاومت بدنی پایین تر در همان روزها و هفته های اولیه انتقال ویروس به بدنشان در اندام های تناسلی خود به شدت درگیر زگیل تناسلی و پیامدهای آن شده و جهت درمان به بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مراجعه کنند.

محل پیدایش زگیل تناسلی کدام قسمت‌ها است؟

زگیل تناسلی یا ویروس اچ پی وی همانطور که از اسمش پیداست از بیماری‌های مقاربتی است که معمولا بر روی اندام‌های جنسی ظاهر می‌شود اما پیدایش زگیل در بین مردان و زنان متفاوت است.

مردان

زگیل تناسلی در آقایان کمی بیشتر از زگیل تناسلی در بانوان است.مردان در ناحیه‌هایی مانند آلت تناسلی،روی بدنه آلت،روی بیضه‌ها و دور معقد ممکن است با زگیل تناسلی مواجه باشند.

زنان

بسیاری از بانوان ممکن است دیرتر متوجه پیدایش زگیل تناسلی در اندام‌های خود شوند اما به طور کلی دهانه رحم،معقد و واژن از ناحیه‌هایی هستند که می‌توانند تحت تاثیر ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی باشند.

زگیل تناسلی چگونه منتقل می‌شود؟

همانطور که می‌دانید،زگیل تناسلی یک نوعی بیماری جنسی یا بیماری آمیزشی است که بعد از رابطه جنسی انتقال می‌یابد.از آنجایی که این ویروس تا مدت ۶ماه علائم خاصی ندارد ممکن است شما در هنگام آمیزش جنسی متوجه ناقل بودن شریک خود نباشید برای همین استفاده از وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی می‌تواند در حفظ سلامت شما موثر باشد.

راه‌های پیشگیری از  زگیل تناسلی

با توجه به علائم و سطح درگیری اندام تناسلی با این بیماری ویروسی، شیوه های درمان نیز متفاوت خواهد بود. در برخی موارد پزشک صرفا یک پماد ضد خارش و یا سوزش برای بیمار تجویز می کند و در برخی موارد نیز جهت درمان، عمل‌های جراحی سبک و سنگین توصیه می‌شوند.

برای مشاوره با دکتر بنفشه علایی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

واکسن زگیل تناسلی

واکسن گارداسیل، براساس تایید سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۶، از آلوده شدن و ابتلا فرد به انواع ویروس پاپیلومای انسانی جلوگیری می‌کند. این واکسن در ۳ دوز نیم میلی‌لیتری در طول ۶ ماه (تزریق دوم پس از یک ماه و تزریق سوم پس از ۶ ماه از تزریق اول) به عضله تزریق می‌شود. تزریق واکسن زگیل تناسلی برای مردان سبب پیشگیری از ایجاد برخی ضایعات پیش سرطانی که ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی هستند می‌شود و در زنان از ابتلا به سرطان دهانه رحم جلوگیری می‌کند. در مرکز پوست موی دکتر اعلایی می‌توانید از خدمات واکسیناسیون زگیل تناسلی بهرمند شوید.

تست پاپ اسمیر(مخصوص خانم‌ها)

 اگر شما جزو کسانی هستید که دچار حالت برگشت پذیر این بیماری هستید باید جهت پیشگیری از ابتلا به مشکلات جدی تر و خطرناک تر هر سه تا ۶ ماه یک بار از شما تست پاپ اسمیر بگیرند.

لازم به ذکر است که در بیشتر موارد زگیل ها به صورت قطعی درمان نمی شوند. به نحوی که احتمال برگشت زگیل پس از درمان بسیار بالا بوده و در اکثر موارد مشاهده شده است که فرد پس از یک دوره مشخص از زمان درمان دوباره با این بیماری درگیر شده و جهت درمان به بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مراجعه کرده و دوباره مجبور به سپری کردن مراحل درمان شوند.

البته نباید فراموش کرد که همیشه پیشگیری بسیار راحت تر و کم هزینه تر از درمان بوده و جهت پیشگیری از این مشکل باید همیشه سعی بر دوری و پرهیز کردن از رفتارهای پرخطر داشت. مخصوصا اینکه هنوز پژوهشگران هیچ درمان قطعی برای این عارضه نیافته و شیوه های درمان رایج اکثرا این بیماری را به صورت موقتی رفع می کنند.

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

راه‌های درمان زگیل تناسلی

برای درمان زگیل و تبخال تناسلی راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد که بعد از معرفی این روش‌ها شما می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

استفاده از لیزر

البته امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شیوه لیزر درمانی نیز به موارد مذکور افزوده شده و تاثیرات خوبی برای درمان زگیل تناسلی دارد. در شیوه لیزر درمانی بدون نیاز به بیهوشی و برش قسمت آلوده تنها با سوزاندن زگیل به واسطه نور لیزر، فرد را از شر آن نجات می دهند.

درمان دارویی

بسیاری از افراد معتقد هستند که زگیل تناسلی با استفاده از داروهای مختلف قابل درمان است و نیازی به رفتن به اتاق عمل نیست. اما لازم به ذکر است که داروهای درمان زگیل تناسلی ممکن است سریعا نتیجه نداشته باشند و روند درمان طولانی تر باشد.

عمل جراحی

عمل جراحی از جمله سریع‌ترین روش‌های درمانی برا زگیل تناسلی است اما به دلیل درد حاصل از عمل بسیاری از افراد به آن مراجعه نمی‌کنند.

کرایوتراپی

یکی دیگر از شیوه‌های نوین درمان زگیل تناسلی منجمد کردن و یا کرایوتراپی است. در این روش پزشک با استفاده از تکنیک سرما و ایجاد انجماد به واسطه گاز نیتروژن موجب رفع زگیل تناسلی می شود. این روش درمانی یکی از روش‌های نوین کم هزینه و تاثیر گذار در درمان این معضل است.

سوزاندن زگیل تناسلی با کمک جریان الکتریکی

استفاده از لیزرهای برقی با ولتاژ بسیار پایین برای از بین بردن زگیل تناسلی بسیار مناسب است.مزیت بسیار خوب این روش این است که جای زخمی روی پوست باقی نمی‌ماند.

چند توصیه مهم جهت کاهش خطر ابتلا به زگیل تناسلی

  • پرهیز از استفاده موبرهای شیمایی و همچنین استفاده از تیغ جهت زدودن موهای زائد ناحیه تناسلی. توصیه متخصصان و کارشناسان این حوزه در این رابطه استفاده از ماشین های اصلاح می باشد.
  • پرهیز از خشک کردن اندام های تناسلی به صورت مالشی و همچنین خودداری از استفاده دستمال های کاغذی بی کیفیت و درجه دو جهت خشک کردن ناحیه تناسلی
  • توصیه می شود هرگز از لیف و صابون برای شستشوی اندام تناسلی استفاده نگردد
  • کاهش دفعات مقاربت با همسر در دوره درمان و تا زمان رفع کامل و حذف زگیل
  • خودداری از برقراری رابطه غیر ایمن با همسر در طول درمان
  • استفاده از کاندوم در هنگام نزدیکی با همسر در طول درمان
  • مراجعه به پزشک و ویزیت شدن مرتب در طول درمان
  • رعایت کامل دستورات پزشک معالج در طول درمان

نحوه درمان زگیل تناسلی در دختران باکره

نحوه درمان در دختران باکره بستگی به اندازه زگیل دارد. به نحوی که اگر زگیل تناسلی کوچک باشد نیاز به درمان جدی ندارد. اما اگر زگیل درشت بوده و دارای رشد پیشرونده نیز باشد باید اقدامات لازم جهت پیشگیری از به خطر افتادن سلامتی بیمار انجام گیرد.

زیرا رها کردن زگیل های درشت و پیشرونده به حال خود این افراد را در معرض ابتلا به سرطان های بدخیم دستگاه تولید مثل قرار می دهد.

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

معمولا متخصصان بهترین شیوه درمان زگیل تناسلی در دختران جوان و باکره را استفاده از لیزر co۲ می دانند. زیرا با این شیوه درمان بدون وارد آمدن عیب و ایراد به پرده بکارت آن ها مراحل درمان و تا زمان رفع کامل زگیل تناسلی پیش خواهد رفت. البته پس از درمان احتمال عود و بروز زگیل نیز وجود دارد. بنابراین دختران جوان هنگام ابتلا به زگیل تناسلی نباید نسبت به درمان بی تفاوت بوده و باید هر چه زودتر به بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مراجعه نمایند.

چگونه می‌توان از زگیل تناسلی جلوگیری کرد؟

ساده‌ترین و مهم‌ترین راه برای کاهش احتمال ابتلا به زگیل تناسلی، استفاده از تجهیزات محافظ در هنگام رابطه جنسی، مانند کاندوم است. اگرچه این روش در اغلب موارد بسیار موفق در پیشگیری از زگیل تناسلی عمل می‌کند، اما در برخی موارد ممکن است زگیل تناسلی در قسمت خارجی محل پوشیده شده با کاندوم قرار گرفته باشد و از طریق پوست به سادگی منتقل شود. پس در نتیجه این روش را نیز نمیتوانیم روش قطعی پیشگیری از زگیل تناسلی بدانیم.

دقت داشته باشید که در برخی موارد ممکن است زگیل تناسلی دیده نشود، اما ویروس HPV زیر پوست از طریق رابطه جنسی به طرف مقابل منتقل شود. مطلب زیر در رابطه با چگونگی پیشگیری بیماری‌های آمیزشی می‌تواند برای شما مفید باشد:

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی مرکزی هست که به شما کمک کند با بهترین و مناسب ترین شیوه درمان نسبت به شرایط بیماری از شر زگیل های تناسلی راحت شوید.

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

دکتر بنفشه علایی - پوست و مو

دکتر بنفشه علایی متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و یک شمسی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراکز مختلف درمانی مشغول به کار بوده است. در حال حاضر ایشان در منطقه زعفرانیه تهران فعالیت دارند. هدف وی ارائه بهترین و برترین خدمات زیبایی ودرمانی در زمینه پوست و مو میباشد.در این مرکز تلاش می شود که از جدیدترین روش‌ها و معتبرترین محصولات برای مراجعین محترم استفاده شود.

ما آمده‌ایم که در آشفته بازار ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی به پشتوانه تجربه و تخصص، شان و سلامت شما را مورد وثوق قرار داده و خدماتی را تقدیم کنیم که درخور شخصیت ایرانی است.

برای نوبت دهی کلیک کنید.

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

پاسخگویی از ساعت 10 صبح تا 8 شب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۵۵۸۹۱

۰۹۰۲۳۳۳۸۹۱۰

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

نمونه خدمات دکتر بنفشه علایی را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.banafshehalaei@

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) - مرکز دکتر بنفشه علایی

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا کشتین خودتونو با زگیل تناسلی

    • بدون نام

      یکی از مشکلات اساسی همین زگیل است .تا مشکل زگیل زیاد می شود دلار هم گران می شود .مثل الان .

    • هوشنگ

      خونه ما

    • بدون نام

      با تشکر فراوان آموزنده بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها جایی که زگیل تناسلی را بایک دوره مصرف دارو درمان میکند طب اسلامی ایرانی است

    • محمد رکگو

      شما که حیاروخوردید پس عکسش بزارید اطلاعت جامعه بالا بره

    • بدون نام

      چرازیگل در این قسمت از بدن خانمها بیشتر شد دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج