۱۱۴۸۸۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رستمی: دوباره می‌خواهم آقای گل شوم

آقای گل لیگ یک، ذوب‌آهن را برای ادامه مسیر فوتبالی‌اش انتخاب کرد و امیدوار است که در لیگ برتر هم عنوان آقای گلی را کسب کند.

ورزش سه: عارف رستمی که در فصل اخیر ۱۷ گل در لیگ یک به ثمر رساند، درباره بازی در خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: خیبر سال گذشته خوب کار کرد و امسال هم دارد تیم قلدری می‌بندد که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال بعد در لیگ برتر آنها را ببینم چون واقعا این شهر پتانسیل داشتن یک تیم در لیگ برتری را دارد و از آنجایی که تیم شهر من هم هست، دو برابر دوست دارم که این تیم به سطح اول فوتبال ایران بیاید. آقای عبدی واقعا زحمت می‌کشد و یک تنه هزینه‌ها را تقبل می‌کند؛ سال گذشته هم هیچ‌کس کمک نمی‌کرد و مسؤولان آنجا نمی‌دانستند ما داریم در چه لیگی بازی می‌کنیم. خیبر در حال بستن یک تیم با شخصیت است و امیدوارم که به هدفش برسد.

او با اشاره به دوران بازی در خیبر یادآور شد: فصل پیش برایم فوق‌العاده بود؛ اگر در نیم‌فصل اول بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، می‌توانستیم صعود کنیم چراکه در دور برگشت فوق‌العاده کار کردیم. در نیم‌فصل دوم ۷ بازی را پشت سر هم بردیم که من هم از لحاظ فردی شرایط خوبی داشتم؛ بازیکنان خیلی خوبی از جمله آرش افشین و فرزاد محمدی کنارم بازی و به من کمک می‌کردند.

مهاجم جدید ذوب‌آهن در مورد پیوستن به این تیم عنوان کرد: برای این انتخاب خیلی مشورت کردم؛ ذوب‌آهن از بهترین باشگاه‌های فوتبال ایران است و از نظم و ساختار خوبی برخوردار است. اولویتم این بود مربی‌ای را انتخاب کنم که به من اعتقاد دارد؛ بالاخره سال اولی است که به لیگ برتر می‌آیم و مربی باید روی من شناختی داشته باشد. آقای تارتار هم شناخت خیلی خوبی نسبت به من داشت و تصمیم گرفتم در کنار ایشان کار کنم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم؛ امیدوارم امسال هم آمار فصل قبل را تکرارم کنم.

رستمی اضافه کرد: واقعاً در این بین مربی خیلی تاثیرگذار است که بتواند از بازیکنانش استفاده کند. طبق پرس و جویی که انجام دادم آقای تارتار روی بازیکنان خیلی تحقیق و بازیکنان را انتخاب می‌کند که به سیستمش بخورند‌ و به نظرم بازیکن بیخودی نمی‌گیرد. بازیکنان لیگ یکی که جذب کرده، بسیار با کیفیت هستند و سال‌های آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

او در مورد مشکلات خط حمله ذوب آهن در سال گذشته و خریدهایی که تارتار در این پست انجام داده، ابراز کرد: آقای تارتار بازیکنان خوبی خرید و بازیکنان با کیفیتی هم از سال گذشته در ذوب‌آهن هستند. مطمئنا شرایط این فصل با سال گذشته ۱۰۰ درصد فرق می‌کند. جایگاهی که ذوب‌آهن به دست می‌آورد، قطعاً با پارسال متفاوت است. تیم‌های آقای تارتار هم در این چند سال جزو ۱۰ تیم بالای جدول بوده و امیدوارم امسال با تلاشی که کل مجموعه انجام می‌دهد، بتوانیم رتبه خیلی خوبی برای مردم اصفهان بگیریم.

مهاجم ذوب‌آهن اضافه کرد: بالاخره شرایطم به نوعی بود که می‌توانستم به هر تیمی بروم چون هم سهمیه لیگ یکی محسوب می‌شدم؛ آقای گل بودم و آمارم قابل توجه بود، اما دوست داشتم امسال به جایی بروم که قابلیت‌هایم را نشان بدهم و ذوب‌آهن قسمت من بود.

رستمی یادآور شد: از مجموعه خیبر تشکر می‌کنم؛ در آن تیم ما سه مربی عوض کردیم که همه آنها نیز زحمت کشیدند. امیدوارم امسال هم نمایش خیلی خوبی در ذوب‌آهن داشته باشم و آقای گل لیگ برتر شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج