۱۱۴۸۹۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکنان خارجی النصر در آسیا مشخص شدند

روزنامه‌های الیوم و الشبابیة عربستان مدعی شدند که عبدالرزاق حمدالله با وجود محرومیت برابر تراکتور، در لیست آسیایی این تیم حضور دارد.

ورزش سه: روزنامه های الیوم و الشبابیة عربستان مدعی شدند که عبدالرزاق حمدالله با وجود محرومیت برابر تراکتور، در لیست آسیایی این تیم حضور دارد.

تیم فوتبال النصر اردوی آماده سازی خود برای حضور در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تراکتور را بدون حضور ملی پوشانش آغاز کرده است. یکی از سوالات اساسی که پیرامون این تیم سعودی مطرح می شد، اسامی بازیکنان خارجی است که آنها در لیگ قهرمانان آسیا از آنان بهره خواهند برد.

در حال حاضر ۶ بازیکن خارجی به نام های عبدالرزاق حمدالله، وینسنت ابوبکر، پتروس، فونس ماری، اندرسون تالیسکا و جلال الدین ماشاریپوف در لیست این تیم عربستانی حضور دارند. حمدالله مهاجم مراکشی زردپوشان شهر ریاض به دلیل ۲ کارته بودن، در دیدار برابر تراکتور غایب است و همین مسئله شایعات زیادی پیرامون حذف این بازیکن از لیست خارجی های النصر در آسیا را مطرح کرده بود.

شایعات پیرامون خروج نام حمدالله از لیست آسیایی منجر به اختلافات شدید میان این بازیکن و مانو منزس سرمربی برزیلی تیم عربستانی شد و بحران بزرگی را برای النصر به وجود آورد تا حدی که حمدالله به درب های خروج نیز نزدیک شد اما سرانجام به نظر می رسد که مدیریت النصر موفق به حل این بحران شده و مهاجم مراکشی مشکلی برای همراهی تیمش در آسیا ندارد.

روزنامه الیوم عربستان و همچنان روزنامه اینترنتی الشبابیة در اخباری مدعی شدند که مانو منزس سرمربی النصر لیست بازیکنان خارجی خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده است. در این لیست، نام عبدالرزاق حمدالله در کنار اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر و جلال الدین ماشاریپوف دیده می شود.

بدین ترتیب حمدالله با وجود محرومیت برابر تراکتور، برای صعود احتمالی و حضور در مراحل بعدی، تیمش را همراهی می کند. دیدار النصر با نماینده ایران در تاریخ ۲۳ شهریور در قطر برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج