جاباما
۱۱۴۹۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپاهان دروازه‌بان می‌خواهد، پرسپولیس مهاجم

قرمز‌های تهران در نقل‌وانتقالات دو بازیکن ملی‌پوش خود یعنی حسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی را از دست دادند و به‌جای آن‌ها دو بازیکن در خط‌دفاعی یعنی علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی و یک بازیکن در پست هافبک دفاعی یعنی رضا اسدی را جذب کردند. در خط‌حمله، اما پرسپولیس به حداقل یک خرید دیگر نیاز دارد چراکه شهریار مغانلو نیز جدا شد و به رقیب قرمز‌ها یعنی سپاهان پیوست.

فرهیختگان: فصل نقل‌وانتقالات به پایان خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها تا حدی تکلیف خود را برای فصل آتی روشن کرده‌اند. در این بین پرسپولیس و سپاهان که فصل گذشته تا هفته پایانی رقابت نزدیکی برای کسب قهرمانی داشتند هم از مدتی قبل ضمن از دست دادن برخی بازیکنان تاثیرگذار، نفرات جدیدی را هم جذب کردند تا در فصل جدید هم جزء مدعیان باشند. با این حال هر دو تیم همچنان یک جالی خالی در ترکیب خود دارند که تلاش می‌کنند با یک انتقال دیگر خیال خود را از تکمیل تیم‌شان راحت کنند.

پاکدل و شاکری، آخرین شانس‌های یحیی

قرمزهای تهران در نقل‌وانتقالات دو بازیکن ملی‌پوش خود یعنی حسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی را از دست دادند و به‌جای آنها دو بازیکن در خط‌دفاعی یعنی علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی و یک بازیکن در پست هافبک دفاعی یعنی رضا اسدی را جذب کردند. در خط‌حمله اما پرسپولیس به حداقل یک خرید دیگر نیاز دارد چراکه شهریار مغانلو نیز جدا شد و به رقیب قرمزها یعنی سپاهان پیوست. یحیی امیدوار بود این مهاجم تاثیرگذار را حفظ کند و همزمان آلترناتیوی به‌نام سجاد شهباززاده را هم در نظر داشت اما این مهاجم هم با سپاهان تمدید کرد تا کار قرمزها سخت شود.

در ادامه مذاکراتی با امین قاسمی‌نژاد انجام شد که او هم در دقیقه۹۰ سر از استقلال درآورد. حالا صحبت از مهاجمانی مثل کی‌روش استنلی، محمد عباس‌زاده، حامد پاکدل و یونس شاکری به میان آمده که ظاهرا دو مورد اولی باب میل گل‌محمدی نیستند و از بین دو مهاجم بعدی هم شانس پاکدل بیشتر به‌نظر می‌رسد. پرسپولیس البته دو جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد اما احتمال می‌رود یحیی یک جای خالی در لیست باقی بگذارد و با خرید یک مهاجم و با توجه به حضور نفراتی مثل آل‌کثیر، ‌عبدی و مهدی‌خانی، پرونده تیمش در نقل‌وانتقالات را ببندد.

تلاش برای یافتن جانشین نیازمند

سپاهان اصفهان هم تا اینجای کار نفرات جدیدی را جذب کرده تا جایگزین بازیکنان جداشده شوند. پیام نیازمند،‌ احسان حاج‌صفی، محمد محبی و کی‌روش استنلی شاخص‌ترین بازیکنانی هستند که از جمع زردپوشان جدا شدند و نفراتی مثل نیما میرزازاد، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی و شهریار مغانلو هم مهم‌ترین خریدهای این تیم به‌شمار می‌روند. با توجه به حفظ نفرات خط‌دفاعی و اضافه‌شده ریگی و مغانلو اصفهانی‌ها در تمام نقاط بازیکنان کارآمدی دراختیار دارند اما محرم نویدکیا خوب می‌داند که پیام نیازمند در فصل گذشته نقش غیرقابل انکاری در عملکرد مثبت این تیم ایفا کرد و جای خالی او با گلری جوان مثل میرزازاد پر نخواهد شد.

سرمربی جوان سپاهان در این مدت تلاش کرد از بین گزینه‌هایی مثل سیدحسن حسینی، رشید مظاهری، محمدرضا اخباری و... یک دروازه‌بان مطمئن جذب کند اما فعلا موفق نبوده و اگر تلاش‌هایش به نتیجه نرسد ممکن است به‌سراغ عقد قرارداد با یک دروازه‌بان خارجی برود. در رسانه‌ها هم از یک گلر اهل مالی به‌عنوان گزینه نویدکیا یاد شده است. به این ترتیب سپاهان هم با یک خرید دیگر تیم خود را تا حد زیادی تکمیل خواهد کرد تا آماده شروع مسابقات لیگ برتر شود با این توضیح که این تیم برخلاف سرخابی‌های تهران درگیر مسابقات لیگ قهرمانان هم نیست و فرصت بیشتری برای آماده‌سازی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج