۱۱۴۹۲۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توصیه سفیرسابق آمریکا به عربستان

سفیر سابق آمریکا در عربستان به ریاض توصیه کرد که با پذیرش شکست از خاک یمن خارج شود.

ایرنا: سفیر سابق آمریکا در عربستان به ریاض توصیه کرد که با پذیرش شکست از خاک یمن خارج شود.

به گزارش شبکه المسیره یمن، «چارلز فریمن» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با روزنامه «The Cradle » آمریکا اظهار داشت: عربستان باید شکست خود در یمن را بپذیرد و از این کشور خارج شود زیرا در غیر این صورت یمنی‌ها در مقابل بدون درخواست امتیاز بیشتر به او (عربستان) اجازه عقب نشینی را نخواهند داد.

توصیه سفیرسابق آمریکا به عربستان

وی با بیان اینکه حوثی‌ها (انصارالله) به آمریکا اهمیت نمی‌دهند و تسلیم میانجیگری آمریکا بین عربستان و ایران نخواهند شد، افزود: هرگونه نقش آمریکا در آشتی بین ایران و عربستان بر موضع انصارالله تاثیری نخواهد داشت.

سفیر سابق آمریکا در ریاض تصریح کرد: واشنگتن برای اثبات حمایت و ائتلافش با عربستان پس از آنکه روابط دو کشور رو به سردی گرائیده بود، وارد جنگ یمن شد و آمریکا می‌خواست با مشارکت در جنگ یمن روابط خود با عربستان را مجددا" تقویت کند.

وی افزود: تنها منافع آمریکا در یمن غیر از تمایل به مهار حملات تروریستی از خاک خود، نشان دادن حمایت مستمر از عربستان برای جبران از بین رفتن دیگر جنبه‌های روابط واشنگتن و ریاض است.

«فریمن» اذعان کرد که هیچ حمایت مردمی در آمریکایی برای شرکت در جنگ یمن وجود ندارد و مخالفت‌های زیادی برای کمک واشنگتن به سعودی‌ها برای ادامه ماجراجویی‌های خود در یمن وجود دارد.

«چارلز فریمن» در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ سفیر آمریکا در ریاض بود. وی در دوران «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا که در طول دوره ریاست جمهوری آن تجاوز سعودی - آمریکایی به یمن آغاز شد، رئیس شورای اطلاعات ملی آمریکا بود.

عربستان به همراه امارات و با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی ششم فروردین ماه ۹۴ حملات همه جانبه‌ای به یمن برای جلوگیری از به قدرت رسیدن جنبش انصارالله انجام داد که تاکنون هیچ دستاوردی جز تحمیل هزینه‌های سرسام آور جنگ و تلفات نیروها به دنبال نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج