۱۱۴۹۲۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کومان: هو شدن گریزمان را درک نمی‌کنم

سرمربی کاتالان‌ها درباره هو شدنمهاجم فرانسوی تیمش گفت:به عنوان سرمربی تیم من نمی‌توانم درک کنم که هواداران بازیکن تیم خودی را هو کنند.

تسنیم: بارسلونا دومین برد خود در سومین هفته لالیگا را کسب کرد اما به زحمت و با حداقل اختلاف. کاتالان‌ها میهمان خود ختافه را در حالی با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند که هر سه گل بازی در همان نیم ساعت نخست ثبت شد و پس از آن مردان رونالد کومان دیگر نتوانستند پیروزی کسب کنند.

رونالد کومان پس از این مسابقه به خبرنگاران گفت: از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالم. بازی سختی بود و ما هم به زحمت افتادیم. بازی با توپ ما خیلی جالب نبود. کسب این برد از نظر روانی برای تیم ما بسیار مهم بود چون خیلی به زحمت افتادیم و تلاش کردیم تا آن را ببریم.

کومان افزود: در ابتدای نیمه دوم، در عرض چند دقیقه پنج بار توپ را لو دادیم که این وضعیت مطلوبی برای تیم نیست.از دست دادن این همه توپ مرا نگران می‌کند.

سرمربی هلندی کاتالان‌‌ها درباره هو شدن آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی تیمش هم گفت: به عنوان سرمربی تیم من نمی‌توانم درک کنم که هواداران بازیکن تیم خودی را هو کنند. این اصلاً جالب نیست. شما زمانی می‌توانید اعتراض کنید که یک بازیکن نه رویکرد خوبی داشته باشد و نه برای تیم کار کند. گریزمان در این بازی مشکلاتی داشت و بدشانسی هم آورد اما این هم بخشی از بازی است. او هم مانند همه مهاجمان روز خوب و بد دارد. در بعضی بازی‌ها فضا پیدا می‌کند و در بعضی بازی‌ها نه. بستگی به تیم حریف دارد. ما هم در این بازی برای او موقعیت‌‌های زیادی خلق نکردیم.

کومان در پاسخ به این سؤال که از باشگاه چه درخواستی دارد، اظهار داشت: من هیچ درخواستی ندارم. ما مدتی است که در کنار هم کار می‌کنیم و همیشه خواستم حرفم را روشن بزنم و درک می‌کنم که باشگاه در چه شرایط اقتصادی‌ای قرار دارد. با این حال امیدوارم که بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم چون که به این کار نیاز داریم اما اگر نشد هم به کارمان ادامه می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج