۱۱۴۹۵۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان با چند سوپرایز

دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

ورزش سه: س از حضور در اردوی تدارکاتی تاشکند و انجام دو مسابقه دوستانه با تیم ملی ازبکستان که ماحصل آن یک شکست و یک تساوی برای تیم ملی فوتبال زنان ایران بود و شاگردان مریم ایراندوست دو نمایش امیدوارکننده را از خود توانستند در تاشکند نشان بدهند، حالا قرار است از دهم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال، دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان برگزار شود؛ اردوی فوق، آخرین اردوی آماده‌سازی پیش از سفر به تاشکند برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید.

نسبت به اردوی گذشته و سفر تدارکاتی به تاشکند، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران تصمیم گرفته تا روی نام هستی فروزنده، کوثر عنبری، حدیث بساط شیر، فاطمه اردستانی، طوبی القاسی و مریم محمدی خط قرمز بکشد؛ او برای دور جدید از ۳۰ بازیکن دعوت کرده که در میان دعوت شده نام ۵ بازیکن جدید به چشم می‌خورد.

فاطمه عباسی بازیکن مشهدی که در حال حاضر خود در کسوت مربی در مشهد مشغول به فعالیت شده، یکی از جالب‌ترین بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی است؛ زهرا قنبری خانم گل تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران یکی از مهم‌ترین چهره‌هایی است که به اردوی جدید تیم ملی دعوت شده و باید دهم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال خود را به کادرفنی معرفی کند. او با سپری کردن دوره مصدومیت خود، به نظر می‌رسد آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی باشد.

سحر رمضانی و ستاره قهرمانی دو بازیکن دیگری هستند که با تشخیص ایراندوست در اردوی جدید تیم ملی حاضر می‌شوند؛ هم‌چنین سوپرایز ویژه اردوی جدید تیم ملی فوتبال زنان، حضور مریم یکتایی دروازه‌بان لژیونر فوتبال ایران است که در تیم بشکیتاش ترکیه حضور دارد و مهیای حضور در در رقابت‌های لیگ ترکیه و هم‌چنین لیگ قهرمانان زنان اروپا می‌شود و حالا باید با ترک استانبول، خود را در اردوی جدید تیم ملی به کادرفنی معرفی نماید.

سمانه چهکندی، سارا دیدار، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا ظهرابی نیا، مرضیه نیکخواه، زهره کودایی، رقیه جلال نسب، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، نگین زندی، مینا نافعی، غزاله بنی طالبی، یاسمن فرمانی، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، زهره جلالی، الهام عبدالرحمان، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی و سیده زهرا معصومی ۲۵ بازیکن دیگری هستند که باید دهم شهریور ماه با حضور در محل مرکز ملی فوتبال خود را به کادرفنی معرفی نمایند.

گفتنی است که دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال زنان از دهم شهریورماه آغاز و تا شانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج