۱۱۴۹۵۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رئال از مذاکره برای خرید امباپه کنار کشید؟

در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی بحث‌ها و شایعات پیرامون کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این ساعات باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ خواهد داد؟

فوتبالی: در آخرین روز های نقل و انتقالات تابستانی بحث ها و شایعات پیرامون کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این ساعات باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ خواهد داد؟

در حالی که پاریسن ژرمن دو پیشنهاد اول رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه را رد کرد، نمایندگان رئال مادرید برای مذاکره با سران پی اس جی راهی شهر پاریس شدند تا به توافق برسند اما اکنون به گفته رسانه های فرانسوی مثل رادیو مونت کارلو، رئال مادرید به طور کلی از مذاکرات کنار کشیده است و از خرید امباپه در این تابستان منصرف شده است چرا که از نظر سران رئال مادرید، قیمتی که پاریسن ژرمن می خواهد برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، منطقی به نظر نمی رسد.

رسانه های فرانسوی در حالی ادعای کنار کشیدن رئال مادرید از مذاکره برای جذب امباپه را منتشر کرده اند که محمد الکعبی، خبرنگار قطری نزدیک به مالک پاریسن ژرمن معتقد است رئال مادرید هنوز هم به دنبال امباپه است و به این علت در این مقطع عقب نشینی کرده است تا به مالکان پی اس جی فشار وارد کند و آن ها را مجبور کند تا امباپه را که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است با قیمت پایین تری بفروشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج