۱۱۴۹۶۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تعجب نکنید اگر هالند و پوگبا به رئال رفتند

یک بازیکن بزرگ بخرید و روز به شب نرسیده، آن بازیکن بزرگ می‌خواهد بازیکنان بزرگ دیگری خریداری شوند و کنارش بازی کنند تا تیم قوی‌تر شود و برای جام‌های بیشتر بجنگد.

ایران ورزشی: یک بازیکن بزرگ بخرید و روز به شب نرسیده، آن بازیکن بزرگ می‌خواهد بازیکنان بزرگ دیگری خریداری شوند و کنارش بازی کنند تا تیم قوی‌تر شود و برای جام‌های بیشتر بجنگد.

گرفتن کیلیان امباپه آخرین خرید رئال مادرید نیست چون آنها می‌خواهند زمان و فرصت از دست رفته در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته را جبران کنند. امباپه اگر این روزها به مادرید نرود، در تابستان آینده بازیکن آزاد می‌شود و آن وقت شاید جرقه ساخت یک تیم کهکشانی را بزند، چیزی که از زمان خریدن کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و کاکا در تابستان سال ۲۰۰۹ از این تیم ندیده‌ایم.

اما اگر امباپه امروز با یک مبلغ هنگفت به رئال مادرید بیاید، بخش قابل توجهی از بودجه باشگاه در این اوضاع نابسامان اقتصادی صرف می‌شود. ته‌مانده پول هم باید با هدف تقویت خط دفاعی که بعد از رفتن رافائل واران و سرخیو راموس، وزنش را از دست داده، صورت بگیرد، همچنین برای تقویت خط میانی تیم که پا به سن گذاشته است.

البته رئال مادرید چهار بازیکن دارد که سال پایانی قراردادشان را سپری می‌کنند و رفتن آنها از نظر مالی وضعیت تیم را بهتر می‌کند. گرت بیل قطعاً در پایان فصل از تیم جدا می‌شود که این ۳۰ میلیون یورو از فهرست دستمزد تیم را آزاد می‌کند (۲/۱۵ میلیون یورو که خالص به بازیکن ولزی می‌رسد و آنچه باشگاه به عنوان مالیات باید بپردازد).

ایسکو و مارسلو هم در پایان قراردادشان هستند و با آنها تمدید نمی‌کنند. آخرین قرارداد لوکا مودریچ هم گویای آن است که او و باشگاه در هر تابستان شرایط را می‌سنجند و این یعنی شماره ۱۰ کروات هم ممکن است برود. ایسکو حدود ۶ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد، مارسلو ۸ میلیون و مودریچ ۹ میلیون بنابراین رئال مادرید با صرفه‌جویی دستمزد ‌آنها، دست بازتری برای خریدهای جدید خواهد داشت.

مادریدی‌ها از همین حالا شرایط لئون گورتزکا را زیر نظر دارند که قراردادش با بایرن‌مونیخ در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. جذب پل پوگبا هم دوباره در دستور کار قرار می‌گیرد اگرچه دوباره مبلغ دستمزد درخواستی او بحث‌بر‌انگیز خواهد شد، همچنین کمیسیون ایجنتش و از همه مهم‌تر اینکه اگر سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا شود، این احتمال خیلی قوی است که پاری‌سن‌ژرمن زودتر موفق به جذبش شود.

رئال همچنین به یک مدافع میانی نیاز دارد چون بعد از دوران خوب راموس-واران، یک حفره بزرگ در آن منطقه ایجاد شده است هرچند بیشتر بحث روزهای آخر فصل نقل و انتقالات درباره مدافعان نبوده.

با همه اینها، بیشتر باشگاه‌ها باور دارند که مبلغ فسخ قرارداد ارلینگ‌هالند با بوروسیادورتموند ۷۵ میلیون یورو است که در تابستان ۲۰۲۲ قابل فعال شدن است و هواداران مادرید - فارغ از تقویت خط دفاع و میانی- او را در کنار امباپه می‌خواهند.

مدیر برنامه‌های ‌هالند با پوگبا یکی است و خریدن او ممکن است دردسرهای مشابهی برای مادرید به وجود آورد اگرچه به نظر می‌رسد آنها به نسبت خرید پوگبا، آمادگی بیشتری دارند تا یک نیروی هجومی برای بازی در کنار امباپه بیاورند.
باشگاه چند بار تأکید کرده که هنوز در این تابستان پولی خرج نکرده و تابستان سال گذشته هم همینطور. اما آنها باید از دو سال دیگر هزینه 750 میلیون یورویی بازسازی استادیوم خود را پرداخت کنند و تا سال 2049 هر سال 30 میلیون یورو بدهند.

رئال در بخش تمدید قرارداد بازیکنان هم فعال بوده و کاسمیرو هشتمین بازیکنی بود که در سه ماه گذشته در مادرید ماندنی شد. بخشی از این فعالیت رئال مادرید هم به خاطر آن بوده که مبلغ فسخ قرارداد بازیکنانش را بالا ببرد و دست پاری‌سن‌ژرمن را از آنها کوتاه کند.

بخشی از آن هم خریدن زمان بوده چون رئال در غیر این صورت باید پول بازیکنانی را می‌داد که سال گذشته به خاطر ضرر هنگفت باشگاه از شیوع ویروس کرونا با کاهش دستمزدشان موافقت کردند.

فلسفه فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید همیشه بر این مبنا بوده که بازیکنان بزرگ پول خودشان را در می‌آورند و برای همین قصد ندارد در امباپه متوقف شوند چون می‌خواهند دوباره خودشان را به عنوان بهترین تیم اروپا جلوه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج