۱۱۴۹۶۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی: خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد دیر آغاز شدن تمرینات باعث عدم نتیجه گیری تیم ملی در ۲ دیدار پیش رو نشود.

ورزش سه: سیاوش یزدانی مدافع تیم ملی که توانست نظر اسکوچیچ را برای ادامه حضور در جمع ملی پوشان جلب کند، یکی از میهمانان تصویری برنامه فوتبال برتر بود. او در این گفتگو در مورد شرایط تیم ملی طی روزهای گذشته بیان کرد: شرایط خوب است و من خوشحالم پس از دوران مصدومیت طولانی مدت پس از یکسال به تیم ملی دعوت شدم. خیلی خوشحالم اینجا هستم. شرایط خوب است؛ امروز بچه های ملی پوش هم امروز (دوشنبه) اضافه شدند و امیدارم بتوانیم این دو بازی را با موفقیت انجام دهیم.

مدافع میانی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آنالیزی از تیم ملی سوریه انجام شده یا خیر اضافه کرد: خیر. بچه های لژیونر امروز اضافه شدند و اردو از فردا جدی می شود. آقای اسکوچیچ هم که متاسفانه نیستند. فکر می کنم از فردا آنالیز داشته باشیم.

او در مورد شرایط آمادگی خودش و اینکه تیم ملی در مقایسه با عراق و سوریه بازی دوستانه برگزار نکرده گفت: ما فینال جام حذفی رفتیم و ۱۸ ام هم لیگ تمام شد. از لیست تیم ملی هم که اطلاع نداشتیم و ۱۵ روز در استراحت مطلق بودیم. فکر می کنم سه چهار قبل از مینی کمپ به ما اطلاع دادند. بیشتر بچه های تیم ملی در شرایط بازی نیستند. البته به استثنای لژیونرها. اما این ها دلیل نمی شود که به موفقیت نرسیم. قطعا باید این ۲ بازی را با پرقدرت شروع کردیم و امیدوارم این اتفاقات سبب نشود که با موفقیت شروع نکنیم.

سوال بعدی از سیاوش یزدانی در مورد تمدید قراردادش با استقلال بود و در این مورد بیان کرد: من قراردادم را ۲ ساله تمدید کردم. خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم. امیدوارم نماینده خوبی برای مردم عزیز ایران در تیم ملی باشیم.

بخش بعدی حرف های یزدانی در رابطه با دیدار برابر الهلال بود و عنوان کرد: بازی سختی مقابل الهلال داریم. از مردم می خواهم برایمان دعا کنند. به صورت جدی هنوز تمرین نکرده ایم. تمرینات دیر شروع شده است. امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج