۱۱۴۹۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علت غیبت کاوه رضایی در لیست تیم ملی چه بود؟

کاوه رضایی مهاجم تیم اودهورلی بلژیک به دلیل شکستگی دست در لیست دراگان اسکوچیچ برای دو دیدار برابر سوریه و عراق حضور نداشت.

ورزش سه: روز گذشته لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار برابر سوریه و عراق اعلام شد تا بازیکنان با حضور در اردوی شبانه روزی، خود را برای دیدار روز پنج شنبه برابر سوریه آماده کرده و سپس راهی قطر شوند تا به مصاف عراق بروند.

یکی از ابهامات درخصوص لیست اخیر تیم ملی، عدم دعوت از کاوه رضایی مهاجم تیم اودهورلی بلژیک بود. این بازیکن که در فهرست قبلی تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی حضور داشت و برابر کامبوج نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، جایی در لیست نهایی اسکوچیچ برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی نداشت که این مسئله باعث بروز سوالاتی در این خصوص شد.

جریان از این قرار است که کاوه رضایی در آخرین دیدار تیم اودهورلی برابر آنتورپ ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و در جریان این بازی، دچار مصدومیت و شکستگی دست شده که پس از پایان بازی و انجام آزمایشات لازم، به این موضوع پی می برد.

به همین دلیل، رضایی تا مدتی قادر به همراهی تیم خود در لیگ بلژیک نیست و طبیعتا دراگان اسکوچیچ نیز روی نام این بازیکن خط قرمز کشید تا رضایی حداقل برای دو دیدار ابتدایی ایران برابر سوریه و عراق جایی در لیست تیم ملی نداشته باشد.

خود این بازیکن نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به مصدومیتی که به آن دچار شده و اینکه نمی تواند تیم ملی را در دو بازی ابتدایی همراهی کند، اشاره کرد.

علت غیبت کاوه رضایی در لیست تیم ملی چه بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج