۱۱۴۹۷۴۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

علوی: شیمبا در فولاد احساس آرامش می‌کند

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم احتمال دارد طی یکی دو روز آتی پنجره باشگاه فولاد خوزستان باز شود.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد علوی در خصوص برنامه‌های فولاد برای لیگ بیست و یکم اظهار داشت: طبق برنامه کادر فنی و عبدالله ویسی، قرار است طی روزهای آینده برای برپایی اردو راهی تهران شویم. این اولین برنامه کادرفنی برای فصل جدید است.

وی افزود: اگر خدا بخواهد با پیگیری‌هایی که انجام دادیم احتمال دارد طی یکی دو روز آتی پنجره باشگاه فولاد خوزستان باز شود. ما نماینده ایران هستیم و بازی‌های ما در آسیا بازی ملی محسوب می‌شود و امیدواریم که با ما همکاری صورت بگیرد.

سرپرست فولاد خوزستان تصریح کرد: متأسفانه پیش از این مسائلی اتفاق افتاده ولی فولاد نباید بابت آن مسائل ضرر کند. باشگاه می‌ خواهد بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد و خیلی از بازیکنان از تیم جدا شدند و به همین دلیل نیاز به جان تازه داریم و امیدواریم فدراسیون فوتبال در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی با ما همکاری کند.

علوی در خصوص جدایی بازیکنانی چون فروزان، نیک‌نفس، آقاسی و احمدزاده عنوان کرد: همگی این نفرات در لیست عبدالله ویسی بودند و آنها بازیکنان باکیفیتی محسوب می‌شدند. همین نفرات بعد از ۳۲ سال موفق به جام حذفی شدند، اگرچه آنها حق داشتند که تیم‌های آینده خود را انتخاب کنند. ما دوست نداشتیم این نفرات از فولاد جدا شوند ولی فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان حق دارند آینده خود را درنظر بگیرند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه فولاد با شیمبا به فارس گفت: ما تمام سعی خود را برای حفظ این بازیکن انجام می‌دهیم. به نظر من شیمبا در فولاد احساس آرامش و راحتی می‌کند و شرایط تیم ما را می‌پسندد. اگرچه او سن بالایی دارد، ولی در این چند سال فوق‌العاده کار کرده و یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. او ساعت ۱۰ شب می‌خوابد و به درد تیم ما می‌خورد. چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان یک بازیکن مهاجم در نوک خط حمله.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ویسی روی حفظ شیمبا تأکید دارد یا خیر، گفت: شیمبا در لیست عبدالله ویسی حضور دارد و ما امیدوار هستیم او در فصل آینده در فولاد بازی کند. با این بازیکن مذاکرات را انجام دادیم، اگر چه او با توجه به شرایط سنی‌اش حق دارد که برای درآمدش در سال‌های آینده با تیم‌های دیگر مذاکره کند، اما تمام سعی باشگاه فولاد در این است که شیمبا را حفظ کند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با بیان این مطلب که با برخی از بازیکنان جدید برای فصل آینده صحبت شده، گفت: مذاکرات صورت گرفته و فقط منتظر هستیم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه حفظ شد. در این چند روز همه تلاش‌ها بر این بوده که بازیکنان فعلی حفظ شوند و فرد دیگری از باشگاه جدا نشود. امیدوارم به خاطر مردم خوزستان و به دلیل اینکه این باشگاه نماینده ایران در آسیا است، مشکل نقل و انتقالاتی باشگاه حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارزونی خودتون به چه دردی میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج