۱۱۴۹۹۵۲
۶ نظر
۵۰۱۶
۶ نظر
۵۰۱۶
پ

واکنش یک روزنامه به انتقادات از دولت رئیسی

از روز مسجل شدن نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه امسال تخریب‌ها علیه رئیس‌جمهور منتخب آغاز شد؛ رویکردی که تاکنون نیز ادامه دارد و به بهانه‌های مختلف به‌روزرسانی می‌شود.

روزنامه جوان: از روز مسجل شدن نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه امسال تخریب‌ها علیه رئیس‌جمهور منتخب آغاز شد؛ رویکردی که تاکنون نیز ادامه دارد و به بهانه‌های مختلف به‌روزرسانی می‌شود.

اگر چه سبقه تخطئه وجه رئیس‌جمهور منتخب به قبل از انتخابات و حتی به انتخابات سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد، اما با این حال طی هفته‌های اخیر میزان و گستره این تخریب‌ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. ادعاهای تخریب‌کنندگان طی هفته‌های اخیر به گونه‌ای است که گویی عامل اصلی مشکلات کشور طی هشت سال اخیر دولت کنونی و شخص رئیس‌جمهور است.

سکوت دیروز، تندی امروز

در شرایطی که تخریب‌کنندگان رفتاری متفاوت با دولت قبلی داشته‌اند و با آنکه گرانی، رکود و بیکاری و تورم شکل گرفته در دولت قبل در طول تاریخ بی‌سابقه بود، با این حال حمله‌کنندگان به دولت کنونی ترجیح دادند روزه سکوت و انگشت اتهام را به سمت اصل نظام گیرند و عامل مشکلات کشور را سیاست‌های کلان نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی عنوان کنند.

حال بانیان وضع کنونی کشور در شرایطی دولت جدید را مورد حمله‌های همه‌جانبه قرار می‌دهند که وزرا کمتر از یک هفته است از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفته‌اند و هیچ عقل سلیمی انتظار ندارد هیئت وزیران یک هفته‌ای و یک‌شبه مشکلات کشور را حل و فصل نماید، اما از آنجا که دعواهای جناحی و حزبی اولویت اساسی است و منافع ملی جامعه در مقابل اهداف سیاسی اولویت‌دار است، یک جریان سیاسی تلاش خود را بر به بن‌بست کشاندن سیاست‌های مختلف دولت با هدف کنترل گرانی، تورم، رکود، بیکاری و ترمیم معیشت مردم متمرکز کرده که یکی از اهداف جریان مذکور ایجاد توقعات کاذب برای جامعه نسبت به دولت و در ادامه دلسرد کردن آن‌ها از سیاست‌های دولت است، این جریان توقع دارد اتخاذ رویکرد مورد اشاره می‌تواند نهایتاً به لشکرکشی‌های خیابانی و شورش‌های اجتماعی در آینده نیز ختم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله عبدالله زاده

      همین حرفی را که طرفداران رئیسی در مورد دولتهای قبلی میگفتند جواب سنگ کلوخ است

    • م م

      انصاف چبز خوبی است . به هشت سال گذشته خودت نگاه کن ! حداقل تیترهای درشت و صفحه اول

    • بدون نام

      بله واقعا وزراش بیسوادن

    • بدون نام

      روزنامه جوان !!!! از آنجایی که کم حافظه آید جهت یادآوری به مطالب جریده تان !!!! از هشت سال قبل تاکنون در باره ی دولت روحانی مراجعه و با انتقادات نسبت به دولت رئیسی مقایسه کنید تا روسیاه برای کم حافظ ها هم روشن شود!!@@

    • بدون نام

      این دولت یه روزه که ۴سال هم نمی تونه اقتصاد را درست کنه مشکل جای دیگریست تا تسلیم آمریکا نشی چیزی درست نمی‌شه

    • ج

      آخه دولت انتقاد.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج