۱۱۵۰۰۲۴
۱۴ نظر
۵۰۸۸
۱۴ نظر
۵۰۸۸
پ

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

صدای جادویی بیانسه اولین بار توسط مربی رقصش، دارلت جانسون کشف شد. جانسون در همان حال که از اجرای فوق‌العاده یکی از شاگردانش به وجد آمده بود هرگز فکرش را نمی‌کرد که این دختر به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان زن تمام تاریخ تبدیل خواهد شد.

برترین‌ها - آرمان رمضانی : صدای جادویی بیانسه اولین بار توسط مربی رقصش، دارلت جانسون کشف شد. جانسون در همان حال که از اجرای فوق‌العاده یکی از شاگردانش به وجد آمده بود هرگز فکرش را نمی‌کرد که این دختر به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان زن تمام تاریخ تبدیل خواهد شد. حالا سال‌ها از آن روز می‌گذرد و کمتر کسی در دنیا بیانسه را نمی‌شناسد، کمتر دختربچه‌ای آرزوی بیانسه شدن ندارد و کمتر جایزه و افتخاری در موسیقی وجود دارد که در کارنامه بیانسه نباشد.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

با وجود تمام این افتخارات ارزشمند، اما هدف از نوشتن این مقاله پرداختن به وجه دیگری از زندگی این هنرمند انسان دوست است. در طول این سال‌ها تنها چیزی که پا به پای جوایز و تحسین‌ها از او استمرار یافته است دغدغه کمک به همنوع و فعالیت‌های انسان دوستانه این هنرمند است. در این مقاله با هم مرور می‌کنیم بیانسه چگونه جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کرده است.

مرکز نولز رولند برای جوانان

در سال ۲۰۰۲ بیانسه با همراهی مادرش تینا نولز و کلی رولند مرکزی را برای کمک به جوانان راه‌اندازی کرد. این مرکز که ساختمان مرکزی‌اش در شهر زادگاه بیانسه یعنی هیوستون قرار دارد با هدف کمک کردن به جوانان در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. جالب است بدانید بیانسه و مادرش هرکدام ۴ میلیون دلار به این مرکز کمک مالی کردند تا مرکز نولز رولندز بدون دغدغه مالی به جوانان نیازمند کمک، یاری برساند.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

بنیادی برای بازمانده‌های طوفان کاترینا

در سال ۲۰۰۵ و اندکی بعد از ویرانی‌ها و صدمات فراوان طوفان کاترینا، بیانسه بازهم با همراهی کلی رولند، بنیادی برای نجات یافتگان از این طوفان افتتاح کرد. هدف اولیه این بنیاد ساخت خانه و کمک به اسکان خانواده‌هایی بود که به خاطر طوفان کاترینا، محل زندگیشان را از دست داده بودند. بیانسه در قدم اول ۲۵۰ هزار دلار به این بنیاد کمک مالی کرد.

این خواننده موفق درباره کمک به دیگران می‌گوید:" به نظر من کمک کردن به دیگران و تغییر دادن زندگی آن‌ها باعث می‌شود احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید. دقیقا به همین دلیل است که همواره از تمام طرفدارانم دعوت می‌کنم در چنین فعالیت‌هایی شرکت کنند و طعم فراموش نشدنی تغییر جهان بوسیله کمک به دیگران را بچشند. "

اهدای تمام درآمدش از فیلم 'Cadillac Records'

در سال ۲۰۰۹ بیانسه در تجربه‌ای سینمایی نقش اِتا جیمز در فیلم Cadillac Records را پذیرفت ودر کنار بازیگرانی، چون آدرین برودی و جفری رایت به بازی در این فیلم پرداخت. بیانسه زمانی‌که از فعالیت‌های Phoenix House مطلع شد خیلی زود تصمیم گرفت تمام درآمد ۴ میلیون دلاری بازی در این فیلم را به این موسسه غیرانتفاعی هدیه کند. این موسسه غیر انتفاعی در زمینه کم کردن آسیب‌های اعتیاد به الکل و مواد مخدر فعالیت می‌کند و علاوه بر کمک به ترک، این افراد را برای بازگشت به جامعه آماده می‌کند.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

کمپینی برای مبارزه با چاقی کودکان

بیانسه طی یک همکاری با بانوی اول سابق آمریکا، میشل اوباما به کمپین مبارزه با چاقی کودکان پیوست. جالب است بدانید میشل اوباما از طرفداران پروپا قرص بیانسه محسوب می‌شود و جز همکاری‌های بشر دوستانه، او در بسیاری از کنسرت‌های بیانسه هم حضور دارد. در سال ۲۰۱۱ بیانسه با انجام رقص روی یکی از آهنگ‌هایش در کافه‌تریای یک مدرسه این کمپین را با شعار 'Let's Move' تبلیغ کرد.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

بنیاد بِیگوود

در سال ۲۰۱۳ بیانسه بنیاد بیگوود را افتتاح کرد، بنیادی که سعی می‌کرد مردم را تشویق کند تا در قدم اول با خوشان مهربان باشند تا در قدم‌های بعدی این مهربانی به جامعه و همه دنیا تسری پیدا کند. بیانسه از طریق این بنیاد ابتدا به کسب و کار‌هایی که متعلق به سیاه‌پوستان بود، کمک مالی می‌کرد، اما خیلی زود دامنه فعالیت‌های این بنیاد گسترده‌تر شد و دانش‌آموزانی که به دلیل نیاز‌های مالی توانایی تحصیل نداشتند را دربرگرفت. همچنین این بنیاد در سال ۲۰۱۸ از طریق کمک مالی همسر بیانسه، جی‌زی کمک‌های مالی سخاوتمندانه به دانش‌آموزان نخبه، اما فقیر را آغاز کرد.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

بنیادی برای کمک به هیوستون

شهر محل تولد بیانسه یعنی هیوستون بار‌ها و بار‌ها از فعالیت‌های انسان‌دوستانه این موزیسین بهره برده است و بیانسه هرگز شهری که در آن کودکیش را گذرانده است را فراموش نکرده است.

در سال ۲۰۱۷ و پس از صدمات طوفان هاروی به این شهر، بیانسه خیلی زود بنیاد بیگود برای هیوستون را افتتاح کرد. این مرکز به سرعت به توزیع رایگان پتو، بالش، صندلی چرخدار، تشک و تمام اقلام دیگری که افراد صدمه دیده به آن نیاز داشتند، پرداخت. بیانسه همچنین شخصا به هیوستون رفت و در کنار توزیع غذای گرم، نیاز‌های مختلف مردم آسیب دیده را برطرف کرد.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

کمک از طریق اهدای درآمد یک اثر

بیانسه بار‌ها و بار‌ها از طریق بخشیدن درآمد مادی آثارش به خیریه‌ها و دیگر نیات انسان دوستانه کمک مالی کرده است. در سال ۲۰۱۷ او تمام درآمد ریمیکس آهنگ "Migente" که به همراه جی بالوین و ویلی ویلیام اجرا کرده بود را به خیریه‌هایی در کشور‌های مکزیک، آمریکا و پورتوریکو بخشید که در زمینه کمک به بازماندگان از طوفان‌های هاروی، ایما و ماریا فعالیت می‌کردند.
او همچنین در سال ۲۰۲۰ درآمد ناشی از ریمیکس "Savage" را برای کمک به پایان دادن پاندمی کرونا و رسیدگی به افراد اسیب دیده از آن در شهر هیوستون اختصاص داد.

بیانسه برای دنیا چه کرده است؟

حمایت از نیات انسان‌دوستانه در سراسر دنیا

در طول این سال‌ها بیانسه بار‌ها و بار‌ها ثابت کرده است که بخش بزرگی از زمان، انرژی و ثروتش را صرف دغدغه‌های انسان‌دوستانه می‌کند. بیانسه علاوه بر افتتاح خیریه‌ها و کمک‌های مادی همواره نشان داده است که نسبت به اتفاقاتی که در دیگر نقاط کره زمین می‌افتد هم احساس مسئولیت می‌کند. در طول این سال‌ها این هنرمند محبوب از جنبش‌های متفاوتی حمایت کرده است که جنبش جان سیاهان اهمیت دارد، جنبش مقابله با بحران آنگلوفون در کامرون، جنبش پایان بیماری سارس در نیجریه، جنبش‌هایی در نامیبیا، جنبش جان مردم زیمباوه اهمیت دارد در کشور زیمباوه و جنبشی بر علیه تجاوز در لیبریا تنها بخشی از این حمایت‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجيبه سايبري ها هنوز هيچ اظهار احساسات نكردن كه بگن اين امريكاييها هميشه قصد جهانخواري دارن و فقط شوآف و نمايشه و اين حرفها!!

    • حامد

      فقط ما ایرانی ها آدمیم و بقیه .....دمت گرم بانوی فداکار.کاش مسولین ما هم یاد بگیرن و کمی به فکر مردم باشن.دردت بخوره تو سر مسولین بی فکر و بچاپ ما....

    • بدون نام

      اونهمه مال و ثروت با اون شوهر ابرمیلیاردرش اصلا اینقدر کمک به حساب نمیاد.مثل اینکه یه آدم با درامد صد میلیاردی سالی صدهزارتومن کمک کنه.
      ضمنا کسیکه کمک کنه تو بوق و کرنا نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط شما خوبید وکمکتون در راه خداست بقیه برا تبلیغه

      • بدون نام

        تو خوبی

      • بدون نام

        واقعآ که...آدم نمیدونه چی به شماها بگه.

      • کامران

        کسی از تو نطر نخواست..
        معلومه که نداری حاتم طایی هستی هر وقت پولدار شدی بیا ببینیم چی کاره هستی

      • sezar

        نکنه انتظار داری همه پولشو بده خیریه اصلا میدونی دلار چند بعد ببین چندمیلیون دلار کمک کرده و در چه سالهایی داده اون پولو

      • بدون نام

        ،این جور شخصیت ها عکسها و خبرنگار ها لحظه به لحظه دنبالشونن خودش که نمیاد بگه کمک میکنم یکم معلومات اجتماعیتون ببرید بالا و زود قضاوت نکنید...

    • بدون نام

      مگه این ایلومیناتی نبود؟

    • بی نام

      آقایان نجومی بگیر و دست در بیت المال بی غیرت این خبرها را بخوانید برای تمرین غیرت خوبه.

    • بدون نام

      ماعم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری داریم ! فقط از حموم کردنشون شوعاف نکردن !

    • ابراهیم

      اینوبراتبلیغ نگفتن نوشتن که بعضیهایادبگیرند.

    • بدون نام

      حتی اگر اون چیزی که می‌بخشه قسمت کوچکی از درآمدش باشه ولی تاثیرش توی ایجاد محبت ، انگیزه و انسان دوستی تحسین داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج