۱۱۵۰۰۳۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هشدار به داوطلبان ارشد برای انتخاب رشته

سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: هشدار نهایی پلیس به داوطلبان آزمون کنکورکارشناسی ارشد برای انتخاب رشته این است که برای این کار فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند.

خبرگزاری برنا: سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: هشدار نهایی پلیس به داوطلبان آزمون کنکورکارشناسی ارشد برای انتخاب رشته این است که برای این کار فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: ۹ متهم که اقدام به فروش سوالات امتحان نهایی و کنکور می کردند در زمان برگزاری کنکور سراسری دستگیر شدند.

او با بیان اینکه این افراد مدعی شده بودند که سوالات کنکور را دارند اما در نهایت مشخص شد که عملکرد این افراد کلاهبرداری بوده است و تنها ادعای چنین امری را داشته اند، افزود: این روند برای برگزاری کنکور ها و آزمون های مشابه نیز وجود دارد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: افرادی هستند که در فضای مجازی تبلیغاتی را تحت عنوان اینکه سوالات کنکور را دارند، انجام می دهند. ما تعداد زیادی از این افراد را در فواصل زمانی بسیاری دستگیر می کنیم.

رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: تا به امروز حتی یک سوال اصلی کنکور و آزمون های مشابه در دسترس این افراد قرار نگرفته است و غالب این افراد کلاهبرداری می کنند و سعی می کنند سوالات و پاسخنامه های سال های گذشته را ارائه دهند.

او با بیان اینکه این افراد غالبا با فریب متقاضیان پول هایی را از مردم می گیرند و پرونده هایی نیز در این زمینه تشکیل شده است، گفت: اگر کماکان مواردی وجود داشته باشد، پلیس رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار می دهد.

سرهنگ گودرزی درباره هشدار هایی مبنی بر انتخاب رشته داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزود: هشدار نهایی پلیس در این زمینه این است که برای انتخاب رشته فقط به مراکز معتبر مراجعه کنند و هر گونه ادعا در فضای مجازی احتمال کلاهبرداری وجود دارد و ما توصیه می کنیم از مراکز رسمی که دانشگاه ها تأیید می کنند، این امر انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج