۱۱۵۰۲۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش جالب پله به بازگشت رونالدو به یونایتد

پله، اسطوره فوتبال برزیل، به بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد واکنش نشان داد.

ورزش سه: پله، اسطوره فوتبال برزیل، به بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد واکنش نشان داد.

واکنش جالب پله به بازگشت رونالدو به یونایتد

چندی قبل و پیش از دیدار هفته اول یوونتوس در رقابت‌های سری آ بود که فاش شد کریستیانو رونالدو خواهان ترک باشگاه ایتالیایی شده است؛ در این بین گفته شد که منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای فوق ستاره پرتغالی خواهد بود اما رونالدو در چرخشی قابل توجه حضور در تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد را ترجیح داد و یک بار دیگر به اولدترافورد بازگشت.

رونالدو بعد از بازگشت به منچستریونایتد پیامی احساسی برای هواداران این تیم منتشر کرد و نوشت: "همه کسانی که مرا می‌ شناسند، نسبت به عشق بی پایان من به منچستر یونایتد آگاهی دارند. سال‌ هایی که من در این باشگاه گذراندم، کاملاً شگفت‌ انگیز بودند و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این باشگاه بزرگ و شگفت‌ انگیز با طلا نوشته شده‌ اند.

در حال حاضر حتی نمی‌ توانم احساساتم را بیان کنم، چرا که می‌ بینم که بازگشت من به اولدترافورد چه بازتابی در جهان داشت. این مانند یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. هر بار که برگشتم و مقابل منچستر یونایتد به عنوان یک رقیب بازی کردم، همیشه عشق و احترام را از طرف هواداران روی سکوها احساس می کردم. این همه‌ آن‌ چیزی است که رویاها از آن ساخته می‌ شوند!

اولین لیگ داخلی من، اولین جام من، اولین باری که به تیم ملی پرتغال دعوت شدم، اولین لیگ قهرمانان من، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ زاده شدند. تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد! روی حرفم حساب کنید! من همین جا هستم! من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم! صبر کنید و فرصت دهید...

تشکر ویژه از سرآلکس، این برای تو بود..."

اما بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد با واکنش اسطوره فوتبال دنیا و یکی از بهترین بازیکن های تاریخ یعنی پله نیز همراه بوده است. جایی که او در صفحه اجتماعی خود نوشت: "هیچ احساسی بهتر از فتح جهان و بازگشت به خانه نیست. همیشه خوشحال باش کریستیانو!"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج