جاباما
۱۱۵۰۲۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لحظه‌ای که رونالدو از بازی بعدی محروم شد

کریستیانو رونالدو موفق شد در بازی پرتغال مقابل ایرلند دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب موجب پیروزی تیمش شود و علاوه بر شکستن رکورد علی دایی یک کامبک دیدنی را مقابل ایرلند در دقایق پایانی ثبت کند.

فوتبالی: کریستیانو رونالدو موفق شد در بازی پرتغال مقابل ایرلند دو گل به ثمر برساند و بدین ترتیب موجب پیروزی تیمش شود و علاوه بر شکستن رکورد علی دایی یک کامبک دیدنی را مقابل ایرلند در دقایق پایانی ثبت کند.

اما کریستیانو رونالدو در خوشحالی پس از گل دوم خود مقابل ایرلند، پیراهن خود را در آورد که این حرکت او موجب گرفتن کارت زرد از سوی داور شد و رونالدو با همین کارت به علت اینکه در رقابت های یورو ۲۰۲۰ هم کارت زرد گرفته بود، بازی بعدی تیم ملی پرتغال را که مقابل آذربایجان است از دست می دهد. پرتغال روز شنبه آینده به مصاف قطر خواهد رفت و یک بازی دوستانه خواهد داشت اما پس از آن یعنی روز سه شنبه در یک بازی رسمی در ادامه دیدار های مقدماتی جام جهانی به مصاف آذربایجان خواهد رفت و رونالدو آن بازی را از دست می دهد.

لحظه‌ای که رونالدو از بازی بعدی محروم شد

بدین ترتیب به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو با محرومیت از بازی مقابل آذربایجان، زود تر از آن چیزی که انتظار می‌رفت، اردوی تیم ملی پرتغال را ترک خواهد کرد و بدین ترتیب می تواند زود تر به تمرینات منچستر یونایتد ملحق شود و خود را برای بازی مقابل نیوکاسل آماده کند و بدین ترتیب اولین بازی خود در دوره دوم حضورش در شیاطین سرخ را رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج