۱۱۵۰۲۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش رونالدو به شبی که در تاریخ ماندگار شد

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال مدعی شد تا دقیقه پایانی برابر ایرلند به پیروزی باور داشته است.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال مدعی شد تا دقیقه پایانی برابر ایرلند به پیروزی باور داشته است.

تیم ملی پرتغال امشب با دبل کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی موفق به کسب برتری ارزشمند ۱-۲ مقابل ایرلند شد و این ستاره پرتغالی نیز به تنهایی عنوان بهترین گلزن تاریخ در رده ملی را از آن خود کرد. کریستیانو رونالدو در پایان این دیدار از بازگشت به منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد هنوز سال های درخشانی برای او باقی مانده است.

واکنش رونالدو به شبی که در تاریخ ماندگار شد

کریستیانو رونالدو گفت: "تمام بازیکنان تیم تا پایان به پیروزی باور داشتند و خود من نیز تا لحظه آخر تصور می کردم می توانستیم پیروز شویم. اگر متوجه شده باشید 10 دقیقه قبل از پایان بازی من از هواداران درخواست حمایت و تشویق کردم. از دست دادن پنالتی در نیمه اول؟ این اتفاق نیز بخشی از بازی فوتبال و کار ماست. گاهی اوقات موفق به گلزنی می شوید و در برخی موارد هم اشتباه می کنید، اما این نیز بخشی از فوتبال است.

وقتی تیم نمی تواند به گل برسد کمک هواداران ضروری است و آنها در مسابقه امشب به ما قدرت دادند. من به خاطر این دو گل که باعث پیروزی تیم ملی پرتغال شد و همچنین بابت شکستن رکورد گلزنی در رده ملی بسیار خوشحالم.

این انگیزه و میل من به ادامه بازی فوتبال است. باید هر روز را با انگیزه ارائه عملکردی بهتر و خوشحال کردن هواداران، خانواده ... بیدار شویم و این انگیزه بزرگی برای من است. من چهار فرزند دارم. آنها در حال بزرگ شدن و رشد کردن هستند که می بینند پدرشان موفق به گلزنی شده و عناوین قهرمانی را فتح می کند، این شیرین ترین موضوع برای من است.

این رکوردی متعلق به من و دستاوردی منحصر به فرد است. بسیار خوشحالم و این نیز یک رکورد دیگر برای قرار گرفتن در موزه افتخاراتم است. حالا در مسیر بازگشت به خانه و بازی کردن برای باشگاهی هستم که همیشه آن را دوست داشتم. چند سال دیگر از دوران حرفه ای ام باقی مانده، من هنوز می خواهم درخشان ظاهر شوم و لیگ برتر بهترین لیگ فوتبال در جهان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج