۱۱۵۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرنولد شوارتزنگر جلوی دوربین «آخرین مقاومت»

نابودگر سینما دوباره باز می گردد!

آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پس از هفت سال دوری از سینما، در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» جلوی دوربین رفت.

آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پس از هفت سال دوری از سینما، در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» جلوی دوربین رفت.

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر محبوب فیلم های اکشن برجسته ای مانند «نابودگر» (The Terminator)، «غارتگر» (Predator)، «پایان روزها» (Total Recall) و فرماندار سابق ایالت کارلیفرنیا، پس از هفت سال دوری از سینما، برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» (The Last Stand) جلوی دوربین رفت.

مسئولان سازنده «آخرین مقاومت» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم سینمایی در «نیو مکزیکو» و «نوادا» آغاز شده است.

کیم جی وون؛ کارگردان کره ای فیلم های سینمایی «شیطان را دیدم» (I Saw the Devil) و «خوب، بد، عجیب» (The Good, the Bad, the Weird)، کارگردانی فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» را برعهده دارد و لورنزو دی بوناوتورا نیز تهیه کننده این پروژه است.

همچنین فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» نخستین پروژه سینمایی انگلیسی زبان کیم جی وون به شمار می آید و شرکت فیلمسازی «لاینز گیت» (Lionsgate) مسئولیت اکران این فیلم سینمایی را در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان برعهده دارد.

نابودگر سینما دوباره باز می گردد!

فیلمنامه «آخرین مقاومت» را اندرو کناور می نویسد و این فیلم سینمایی داستان کلانتر شهر کوچکی را به تصویر می کشد که در برابر فرار یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر از مرزهای مکزیک مقاومت می کند.

علاوه بر آرنولد شوارتزنگر بازیگران دیگری مانند فارست ویتاکر، لوییس گازمن، جانی ناکس ویل، جمی الکساندر، ادواردو نوریگا و هری دین استانتون نیز در فیلم سینمایی «آخرین مقاوت» ایفای نقش می کنند.

آرنولد شوارتزنگر چندی پیش نیز اعلام کرده بود که در فیلم سینمایی «فریاد بزن ماچو» (Cry Macho) نقش یک مربی اسب را بازی می کند که همسر و فرزند ۹ ساله او توسط آدم ربایان بین المللی ربوده می شود.

همچنین شوارتزنگر در سال گذشته در فیلم سینمایی «بی ارزشها» (The Expendables) به کارگردانی سیلوستر استالونه حضوری بسیار کوتاه و افتخاری داشت.

منبع: سینمای ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نابودگر سینما دوباره باز می گردد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج