۱۱۵۰۷۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دوقطبی جاودانه از کلمبیای کی‌روش تا عمان برانکو

اگر فکر می‌کنید قرار است دوقطبی کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران تمام شود، سخت در اشتباهید.

همشهری‌آنلاین: بعد از کی‌روش ۲ سرمربی در تیم ملی عوض شده، بعد از برانکو ۲ نفر روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند، خود کارلوس تیم گرفته و اخراج شده، برانکو هم بعد از یک برکناری، تجربه دومش را در تیمی جدید پشت‌سر می‌گذارد. با همه اینها، از قرار معلوم دشمنان قسم‌خورده این دو مربی همچنان به‌دنبال موقعیتی مناسب می‌گردند تا به جان هم زهر بریزند.

تا چندی قبل که کی‌روش سرمربی کلمبیا بود، هواداران و دشمنان او منتظر برگزاری مسابقات این تیم می‌ماندند تا برای هم شاخ و شانه بکشند. از آنجایی که ساعت برگزاری مسابقات آمریکای جنوبی به وقت تهران حوالی نیمه‌شب است، تعقیب این مسابقات حسابی هم زجرآور بود، اما رفقا عزم جزمی داشتند و کار را ول نمی‌کردند. داستان کارلوس تمام شد و رفت و حالا گویا نوبت به برانکو رسیده که در عمان، پرچمدار این دوقطبی ابدی باشد.

در شرایطی که ایران در گروه اول انتخابی آسیا قرار گرفته، گویا اتفاقات گروه دوم برای عده‌ای جذاب‌تر است. این را می‌شود از حجم واکنش‌ها به پیروزی بزرگ عمان برابر ژاپن در خانه حریف فهمید. شاگردان برانکو روز پنجشنبه دست به‌کار بزرگی زدند و با یک گل سامورایی‌ها را شکست دادند، اما بازتاب این پیروزی در ایران بیشتر از خود عمان بود! خیلی‌ها از این فرصت استفاده کردند و شکست ۳ بر صفر تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش برابر همین ژاپن را در نیمه‌نهایی جام‌ملت‌های آسیا یادآوری کردند.

مسلما گروه زخم‌خورده فداییان کارلوس هم به انتظار خواهند نشست تا موقع ناکامی برانکو در عمان جبران کنند. این وسط فقط ما مانده‌ایم با داستان عجیب ۲مربی خارجی که شاید حتی به فوتبال ایران فکر هم نمی‌کنند، اما یک عده اینجا دارند خودشان را برای آنها می‌کشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج