۱۱۵۰۹۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یک طلا و ۲ برنز کشتی‌گیران ساحلی در ایتالیا

نمایندگان کشورمان در رقابت‌های رنکینگ جهانی کشتی ساحلی که در کشور ایتالیا برگزار شد به یک مدال طلا و ۲ مدال برنز دست یافتند.

ایرنا:‌ نمایندگان کشورمان در رقابت‌های رنکینگ جهانی کشتی ساحلی که در کشور ایتالیا برگزار شد به یک مدال طلا و ۲ مدال برنز دست یافتند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی ساحلی (رنکینگ جهانی) روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریورماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد و در پایان این مسابقات سهیل قلی‌پور در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم کیلوگرم به مدال طلا و محمد زمانی و عبدالله شیخ اعظمی در اوزان ۷۰ و ۸۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران در رنکینگ تیمی نیز بعنوان سوم رسید.

یک طلا و ۲ برنز کشتی‌گیران ساحلی در ایتالیا

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد زمانی در دور حذفی مقابل استیو مومیلا از ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت و به مسابقات گروه A راه یافت. وی در این گروه در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک از سد عنایت‌الله از پاکستان گذشت. زمانی در دور دوم مقابل نیکولاس باسکولیدیس از یونان با توجه به حاضر نشدن حریف به پیروزی دست یافت. وی صبح امروز شنبه و در دور سوم با نتیجه ۲ بر یک از سد لوان کلخاشویلی از گرجستان گذشت. با توجه به اینکه این مسابقات در ۴ گروه برگزار می‌شود زمانی به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل ماحال نوروزاف از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. زمانی در این مرحله مقابل الکسی بوروتا از اوکراین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار استفان کومان از رومانی را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم عبدالله شیخ اعظمی در گروه B در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ماگومد عبدالکادیروف از کشور روسیه به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل واسیلی مینزالا از رومانی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. شیخ اعظمی در دور سوم پابلو گارسیا از اسپانیا را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک مقابل داویت خوتسیاشویلی از گرجستان مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. شیخ اعظمی در این دیدار با نتیجه یک بر صفر از سد ماگومد عبدالکادیروف از روسیه گذشت و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۹۰ کیلوگرم سینا عموپور در دور حذفی مقابل ابراهیم یوسوبوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه یک بر صفر مغلوب و از راهیابی به مسابقات گروهی بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم سهیل قلی‌پور در دور حذفی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل گئورگی ایوانوف از بلغارستان به برتری رسید و راهی مسابقات گروهی شد. وی در گروه A در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر آچیلاس چریسیدیس از یونان را مغلوب کرد. قلی‌پور در مسابقات دور دوم با نتیجه ۳ بر یک هدایت کورت از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۳ بر صفر از سد اویان نظریانی از جمهوری آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. با توجه به اینکه این رقابت‌ها در ۳ گروه برگزار می‌شود، قلی‌پور در مرحله نیمه نهایی مجددا اویان نظریانی (بعنوان بهترین نفر دوم در سه گروه) از کشور جمهوری آذربایجان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر صفر از سد ماموکا کوردزایا از گرجستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

طبق قانون مسابقات گروهی نفرات اول گروه یک با نفرات دوم گروه دو و نفرات اول گروه دو با نفرات دوم گروه یک در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند که نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده نیز راهی دیدار رده‌بندی می‌شوند، اگر مسابقات در ۳ گروه برگزار شد نفرات اول هرگروه و بهترین نفر دوم از سه گروه (چهار کشتی‌گیر) مسابقات نیمه نهایی را برگزار می‌کنند و اگر مسابقات در چهار گروه برگزار شود، ۲ نفر برتر هر گروه به صورت ضربدری مسابقات یک چهارم نهایی و برنده آنها مسابقات نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

رده‌بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۷۰ کیلوگرم: ۱- الکسی بوروتا (رومانی) ۲- لوان کلخساشویلی (گرجستان) ۳- محمد زمانی (ایران) ۴- استفان کومان (رومانی)

۸۰ کیلوگرم: ۱- واسیل میخایلوف (اوکراین) ۲- داویت خوتسیشویلی (گرجستان) ۳- عبداله شیخ اعظمی (ایران) ۴- ماگومد عبدالکادیروف (روسیه)

۹۰ کیلوگرم: ۱- محمد اینام (پاکستان) ۲- الکسی یاکووچوک (اوکراین) ۳- میهایل پالاقیا (رومانی) ۴- داتو مارساگیشویلی (گرجستان) ... ۱۰- سینا عموپور (ایران)

۹۰+ کیلوگرم: ۱- سهیل قلی پور (ایران) ۲- ماموکا کوردزایا (گرجستان) ۳- اویان نظریانی (آذربایجان) ۴- واسیلی کاراس (رومانی)

رده‌بندی تیمی: ۱- گرجستان ۶۰ امتیاز ۲- اوکراین ۵۹ امتیاز ۳- ایران ۵۵ امتیاز ۴- رومانی ۳۳ امتیاز ۵- آذربایجان ۲۸ امتیاز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج