۱۱۵۱۳۲۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

استیون جرارد از بازگشت رونالدو به یونایتد انتقاد کرد

انتقال کریستیانو رونالدو از یوونتوس به منچستر یونایتد و بازگشت دوباره او به اولدترافورد باعث شد دیدگاه‌های مختلفی به وجود بیاید که باید دید با این انتقاد‌ها او می‌تواند در بازگشت به جزیره موفق شود یا نه؟

خبرآنلاین: بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از ۱۲ سال، مهم ترین خبری بود که در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال مخابره شد تا لنز دوربین ها به سمت تئاتر رویاها و انتخاب هیجان انگیز ستاره پرتغالی بچرخد. این در حالی است که تا آخرین لحظات، همه شواهد خبر از حضور کریس در منچستر سیتی می داد اما چرخش یکباره او باعث شد خاطرات دلچسب شیاطین سرخ با رونالدو زنده شود و خیلی ها او را کلید بازگشت یونایتد به دوران خوبی بدانند که از زمان رفتن فرگوسن، از این باشگاه رخت بسته.

در بین دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به بازگشت رونالدو به اولدترافورد، استیون جرارد اسطوره لیورپول، در اظهار نظری جالب به بررسی این خرید منچستر یونایتد پرداخته.

او معتقد است که بازگشت رونالدو به یونایتد برای رقابت با لیونل مسی و حضور او در پاری‌سن‌ژرمن بوده؛ چرا که لئو امسال با قهرمانی در کوپا آمریکا و طلسم شکنی، موفق شد نگاه های زیادی را به خود جلب و کند و پس از آن با پیوستن به پاریس تمام اخبار را به خود معطوف کرد و رونالدو برای اینکه در سایه قرار نگیرد یووه را ترک کرد.

وبسایت آل اسکور انگلیس به نقل از جرارد نوشته: رونالدو در موقعیتی قرار گرفت که مجبور بود به لیگ برتر انگلیس برگردد تا از این طریق، نام خود را دوباره در رسانه ها مطرح کند و دلیل آن هم چیزی نبود جز قهرمانی مسی در کوپا و کوچ او به پاریس.

جرارد ادامه داده: فکر می کنم کریستیانو رونالدو نمی تواند همچون گذشته تاثیری روی لیگ جزیره بگذارد. او فقط می خواست از یوونتوس و جدا شود و از این طریق رسانه های بین المللی تیتر خود را به او اختصاص دهند چون تا قبل از آن، همه نگاه ها به سمت مسی بود.

جرارد همچنین افزود: در محافل ورزشی، پس از قهرمانی مسی در کوپا آمریکا و سپس خروجش از بارسلونا، نام مسی بر سر زبان ها بود. رونالدو با این کار، یک استراتژی بازاریابی برای خود و مدیر برنامه اش بود. او به خوبی می‌دانست که از رسانه ها دور شده و راه بازگشت به رسانه، ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد بود. تصور می‌ کنم ستاره پرتغالی برای درخشش شانس دارد اما تاثیرش در یونایتد در حد و اندازه دوره قبلی حضورش نخواهد بود.

CR۷ مرد بازگشت های دوباره است. او که بارها در رئال مادرید و یوونتوس تحت شدیدترین انتقادها قرار گرفته و حتی هو شده، همیشه با بازگشت دوباره و به رخ کشیدن کیفیت خود نشان داده انتقاد از او راه به جایی نمی برد و باید دید در بازگشت دوباره اش به تئاتر رویاها می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید ترک

      جرارد ادم بخیل هرگز نیاسود
      رونالدو اسطوره تمام نشدنیس
      همه رکورد ها رو شکسته جیییگر

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        با شخصیت ترین فوتبالیست استیون جرارد دوست داشتنی

    • بدون نام

      جرارد حسود و دشمن اصلی منچستره بعدشم کریس رونالدو اگر کاری نکنه طبیعیه ۳۷ سالشه من خودم طرفدار لیورپولم ولی آقای جرارد تو با لیز خوردن مسخرت قهرمانی رو از لیور گرفتی حالا تو رفتی لیورپول اوج گرفت

    • ابوالفضل

      کریستیانو رونالدو

    • بدون نام

      واقعا رونالدو به درد نخوره .منچستر پنالتی زن که داشت نمیدونم چرا پنالدو رو خرید

      پاسخ ها

      • محمد

        دقیقا

      • رئال مادرید

        تو خیلی مناسب بودی واسشون قطعاااا.....

    • بدون نام

      درودبرشرفت .دقیقاهمینه.حرف دل منو زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج