۱۱۵۱۳۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بهتاج: زنوزی می‌خواهد تیم را واگذار کند

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: زنوزی از رفتار برخی ناراحت است، اما تصمیم قطعی اش واگذاری تراکتور است.

خبرگزاری فارس: ایوب بهتاج درباره نگرانی هواداران تراکتور و اینکه چرا یک فرد به خودش اجازه می دهد در فاصله هشت روز مانده تا دیدار این تیم با النصر عربستان اینگونه با احساسات هواداران بازی و فعالیت های یک باشگاه مردمی را تعلیق کند، اظهار داشت: من از افراد ورزشی هستم و وضعیت باشگاه ها را دنبال می‌کنم. تمام باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشکل دارند. بحث فرد نیست بلکه بحث ساختار بیمار کشور ما است.

وی افزود: بحث فرد را مطرح کردید اما چرا فردی صنعتی مانند زنوزی در این برهه اقتصادی که واقعا صنعت و بخش های دیگر وضعیت خوبی وجود ندارد نباید با میلیاردها تومان هزینه موفق شود؟ ساختار باید درست شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درمورد اینکه اکنون در فاصله زمانی اندک تا دیدار تراکتور مقابل النصر نباید بحث ساختار مطرح شود و زنوزی هم با وجود هزینه های میلیاردی‌اش در این باشگاه موفق نبوده است، پاسخ داد: از زنوزی دفاع نمی‌کنم. سال ها است کارشناسان مختلف مسائل را مطرح می کنند اما این موضوع تاثیری در روند کار ندارد. اصلا زنوزی را کنار بگذاریم اما در این ساختار افراد دیگر هم نمی‌توانند موفق شوند. فقط آرزو می کنیم ساختار درست شود اما امکان پذیر نیست که مانند باشگاه های اروپایی شود.

بهتاج تصریح کرد: هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند زیرا مسائل مختلفی ایجاد شده اما برای این ۹-۸ روز کارها انجام شد. زنوزی به تیم علاقه مند است اما مالک باشگاه تراکتور از هواداران انتظاراتی دارد. متاسفانه برخی که شاید کارشناس کار نباشند اما احساسی بوده، تراکتور را دوست دارند و همیشه دل شان می خواهد این تیم در تمام زمینه ها نمره بیست داشته باشد، با توجه به احساسات خود کارهایی انجام می ‌دهند که سبب ناراحتی زنوزی شده است.

وی ادامه داد: زنوزی می گوید سه سال است با تراکتور هستم و کمک کرده‌ام اما برخوردهای خوبی با من نمی‌شود. تصمیمی احساسی گرفته اما به هیچ عنوان اینگونه نیست که بخواهد تیم را تعلیق کند و به مسابقات آسیایی نفرستد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درخصوص اینکه باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای از تعلیق فعالیت ها، تعطیلی تمرینات و بسته شدن در این باشگاه خبر داد و این امر چه معنی دارد، پاسخ داد: زنوزی به این دلیل که برخی هواداران می‌خواهند این تیم کارش را با وی ادامه ندهد، چنین کاری انجام داد اما خدا را شکر از روز گذشته جو بین هواداران، زنوزی و مسئولان استانی بسیار تلطیف شد. امیدواریم در این تک بازی مقابل النصر خوب ظاهر شویم اما زنوزی تصمیم به واگذاری دارد. البته هیچکس در استان این توان را ندارد یک روزه تیم را تحویل گرفته، آن را سر و سامان بدهد کارهای جاری‌اش را انجام داده و به مسابقات اعزام کند.

بهتاج اضافه کرد: زنوزی اکنون مالک باشگاه است اما این تصمیم را دارد که حتما تراکتور را واگذار کند. باید در روزهای آتی با حوصله اهلیت فرد یا بخش دولتی را خوب بسنجیم تا تراکتور ضرر نکند. هدف ما حیات این تیم است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات خوب بیفتد. تمرینات هم از امروز شروع می شود.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش عنوان کرد: اکنون من شنیده ام جعفر سمیعی هم از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفاء کرده است. ان شاء الله مسائل ریشه ای درست شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر از این نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج