جاباما
۱۱۵۱۳۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش ثبت‌نام اربعین متوقف شد

همزمان با اعلام موافقت دولت عراق برای حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین، پیش ثبت‌نام اربعین متوقف شد. بنا براعلام کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین قرار بود پیش ثبت‌نام از امروز آغاز شود.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با اعلام موافقت دولت عراق برای حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین، پیش ثبت‌نام اربعین متوقف شد. بنا براعلام کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین قرار بود پیش ثبت‌نام از امروز آغاز شود.

سازمان حج و زیارت که از سوی ستاد اربعین، مسؤولیت اعزام زائران را به عهده دارد، در اطلاعیه تازه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اخبار واصله در خصوص تصمیم دولت عراق مبنی بر تخصیص سهمیه ۳۰ هزار نفری برای جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مراسم اربعین و صرفاً تعیین مرز هوایی برای اعزام و ضرورت لزوم آگاهی از جزییات و شرایط مدنظر کشور عراق و نحوه اعزام مشتاقان، مقرر شد که ثبت‌نام "فعلا" متوقف شود تا تصمیم طرف عراقی در ستاد مرکزی اربعین، بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری و اعلام شود.»

اطلاعات تکمیلی درباره ثبت‌نام اربعین، از سوی کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود.

کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین پیش از آن‌که تصمیم دولت عراق درباره اربعین اعلام شود، اطلاعیه داده بود که پیش ثبت‌نام از زئرانی که دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند از روز دوشنبه (۱۵ شهریورماه) آغاز می‌شود که به دنبال اطلاعیه جدید، امروز سایت ثبت نام اربعین باز نشد.

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق علاوه‌بر سهمیه ۳۰ هزار نفری که برای ایران تعیین کرده، ورود به این کشور را "فعلا" به دریافت ویزای قطعی و معتبر و سفر از طریق مرزهای هوایی، مشروط کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج