۱۱۵۱۴۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ممانعت رونالدو از حضور مادرش در اولدترافورد

کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، مادرش را از حضور در اولدترافورد پس از بازگشتش به جمع شیاطین سرخ منع کرده است.

ورزش سه: ستاره ۳۶ ساله تیم ملی پرتغال در آخرین روز پنجره تابستانی نقل و انتقالات قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه منچستریونایتد به امضا رساند تا به حضور سه ساله خود در یوونتوس پایان دهد و پس از ۱۲ سال دوری بار دیگر پیراهن تیم سابقش را بر تن کند. این بازیکن شنبه هفته آینده اولین بازی خود پس از برگشت به یونایتد را در برابر نیوکاسل انجام خواهد داد.

اما بعید به نظر می‌رسد که مادر برنده پنج توپ طلا در تئاتر رویاها حاضر شود و رونالدو معتقد است که این اقدام به نفع خود او است. بازیکن سابق رئال مادرید تاکید دارد که دلورس ۶۶ ساله در هنگام تماشای بازی او بیش از حد عصبی می‌شود. او عنوان کرده که مادرش چنان دچار اضطراب می‌شود که تا به حال دوبار در داخل ورزشگاه بیهوش شده و یکی از دندان‌هایش را نیز شکسته است.

رونالدو در گفتگو با پیرس مورگان، خبرنگار دیلی میل، اظهار داشت:« او حالا اجازه تماشای دیدارهای بزرگ را ندارد. من به او گفتم که دیگر پدر ندارم و نمی‎‌خواهم مادرم را هم از دست بدهم. بنابراین حق تماشای دیدارهای مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال‌ها را ندارد. من درک نمی‌کنم که دلیل این همه اضطراب او چیست و به همین دلیل دیگر اجازه تماشای مسابقات بزرگ را ندارد. من دوستانی دارم که مراقب مادرم هستند و در زمان برگزاری مسابقات، او را برای پیاده‌روی به اطراف خانه می‌برند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستان قدر پدرومادراتون رو بدونید،روزی میرسه که حسرت شنیدن فحش و ناسزاهاشونو میکشید،تا هستند هواشونو داشته باشید،روح همه ی پدران و مادران آسمانی شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج