۱۱۵۱۵۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادعای برزیل؛ ما می‌خواستیم، آرژانتین نگذاشت!

در ساعات اخیر ابعاد جدیدی در مورد پرونده دیدار جنجالی برزیل و آرژانتین منتشر شده است.

ورزش سه: در ساعات اخیر ابعاد جدیدی در مورد پرونده دیدار جنجالی برزیل و آرژانتین منتشر شده است.

نشریات برزیلی معتقدند مقامات این کشور قصد داشتند پیش از آغاز دیدار برابر آرژانتین شرایط برگزاری درست این مسابقه را فراهم کنند، اما آرژانتینی ها چنین اجازه ای نداده اند و در واقع آنها مقصر هستند. حالا به نظر می رسد پرونده چهار بازیکن مضنون آرژانتینی شامل امیلیانو مارتینز، بوندیا، کریستین رومرو و جیووانی لوسلسو، پس از نقض قانون بهداشت برزیل توسط پلیس فدرال مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد گرفت.

ادعای برزیل؛ ما می‌خواستیم، آرژانتین نگذاشت!

برخی منابع معتقدند این چهار بازیکن اطلاعاتی جعلی را در مورد محل اسکان خود در این مدت به مقامات برزیلی ارائه کرده اند و این مصداق بارز جرم است. وزارت بهداشت برزیل مدعی شد در مورد سردرگمی یکی از اعضای کادر تیم ملی آرژانتینی به نام فرناندو آریل باتیستا، گواهی سلامتی چهار بازیکن آرژانتین را جعل کرده و در واقع اطلاعات دروغ ارائه داده است.

نشریه برزیلی گلوبو اسپورتو نیز در گزارشی فاش کرد بازیکنان و کادر فنی آلبی سلسته از قبل آگاه بودند که نمی توانند به ورزشگاه رفته و در این دیدار حضور یابند. اما آنها این کار را انجام داده و قوانین مربوط به اخذ مجوزهای ورود به کشور برزیل را در این سفر نادیده گرفتند. این در حالیست که لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین دیشب در همان جریان مسابقه و هنگام ترک میدان مدعی شد بهتر بود حداقل این موضوع قبل از آغاز مسابقه به آنها اطلاع داده می شد و این اتفاق رخ نداده است.

وزارت بهداشت برزیل در ادامه اذعان داشت تلاش کرده شرایط قرار گرفتن قرنطینه را برای این چهار بازیکن فراهم کند که مورد قبول آنها قرار نگرفته است. بعدازظهر شنبه وزارت بهداشت در جلسه ای که با حضور نمایندگان کنفدراسیون آمریکای جنوبی، فدراسیون برزیل و هیئت آرژانتین برگزار شد، قرنطینه چهار بازیکن آرژانتینی را به آنها اعلام کرده و مدعی شد مسافران خارجی که از انگلیس، آفریقای جنوبی ، ایرلند شمالی و هند در 14 روز گذشته به برزیل سفر کرده اند، باید در شرایط قرنطینه قرار گیرند.

صبح امروز یکشنبه نیز وزارت بهداشت با پلیس فدرال تماس گرفته تا اقدامات فوری البته در محدوده اختیارات پلیس بلافاصله را در این خصوص اتخاذ کند. پلیس فدرال سعی کرد این چهار بازیکن را در هتل و سپس در رختکن پیدا کند، اما مدیران کاروان آرژانتین به آنها اجازه ورود ندادند و بنابراین آنها مجبور شدند وارد زمین شوند.

ادعای برزیل؛ ما می‌خواستیم، آرژانتین نگذاشت!

صبح روز یکشنبه وزارت بهداشت در این رابطه به پلیس فدرال اطلاع داد و تا شروع بازی و با حمایت پلیس تلاش کرد تا شرایط قرنطینه را که برای این بازیکنان اعمال کرده و در ادامه شرایط جدایی فوری آنها از دیگر بازیکنان و انتقال این چهار نفر به فرودگاه را اجرا کند. اما در نهایت این اتفاق رخ نداده و پلیس برزیل مجبور به دخالت بیشتر و ورود به میدان در جریان مسابقه شده است.

اما برخی منابع نیز مدعی شدند کار پلیس برزیل و مقامات وزارت بهداشت مصداق دخالت نهادهای غیرقانونی در فوتبال بوده و به همین دلیل سلسائو باید در این دیدار بازنده اعلام شود. به نظر می رسد این پرونده در اختیار کمیته انضباطی فیفا قرار گرفته و به زودی حکم نتیجه دیدار دیشب برزیل و آرژانتین اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج