۱۱۵۱۷۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نوازی: مقابل سوریه مهم ۳ امتیاز بود که کسب شد

پیشکسوت تیم ملی گفت: ما بازیکنان باارزشی داریم و بسیاری از آن‌ها در اروپا و آسیا لژیونر‌های خوبی هستند و امیدوارم در تیم ملی هم عالی باشند.

خبرگزاری میزان: محمد نوازی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در اولین گام صعود به جام جهانی اظهار داشت: در این بازی عملکرد فنی خیلی خوبی نداشتیم، اما به طور کلی پیروزی و امتیاز گرفتن در بازی اول مهم بود که به دست آمد و همگی خوشحال شدیم. تیم ملی گام به گام و پله به پله به سوی جام جهانی پیشروی خواهد کرد.

وی درباره اینکه تیم ملی اردوی خود را دیر شروع کرد و با تمرینات کمی وارد مسیر جام جهانی شد، گفت: در فوتبال ما همیشه این مساله وجود دارد و آمادگی برای کار‌های بزرگ را دیر شروع می‌کنیم؛ اما امیدوارم مقابل عراق با شرایط بهتر به میدان برویم و فوتبال باکیفیت خود را به نمایش بگذاریم. ما بازیکنان باارزشی داریم و بسیاری از آنها در اروپا و آسیا لژیونر‌های خوبی هستند و امیدوارم در تیم ملی هم عالی باشند.

نوازی در رابطه با دیدار فردای تیم ملی ایران مقابل تیم ملی عراق عنوان کرد: عراق خیلی مواقع به ما لطمه زده و همواره مقابل ما سفت و محکم بازی می‌کند، اما جای نگرانی نیست و بچه‌ها با ذهن باز، انگیزه بالا و همدلی می‌توانند این تیم را مثل بازی قبلی شکست دهند.

مدافع راست سال‌های قبل تیم ملی در خصوص تاثیر غیبت سرمربی و مربی تیم ملی در بازی قبل و حضور آنها مقابل عراق تصریح کرد: قطعا نبود مربی کنار تیم تاثیر خوبی ندارد و بازیکن با حضور سرمربی احساس آرامش خاطر خواهد داشت. امیدوارم اسکوچیچ و هاشمیان مثل سابق با قدرت در کنار ملی‌پوشان باشند و با نقش مثبت خود باعث پیروزی و سربلندی ایران شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج