۱۱۵۱۹۶۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تغییر اسکوچیچ در دفاع کناری جواب داد

سرمربی تیم ملی ایران در حالی تیمش را برابر عراق روانه میدان کرد که در کانال‌های دفاع کناری اش تغییراتی ۱۰۰درصدی ایجاد کرد و از آن هم نتیجه گرفت.

خبرگزاری مهر: تیم ملی ایران در آخرین ساعات سه شنبه شب در چارچوب دومین روز از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قطر به مصاف عراق رفت و به پیروزی قاطع ۳ بر صفر رسید تا با ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار گیرد.

تیم ملی ایران در حالی کارش را با پیروزی یک بر صفر برابر سوریه در این دیدارهای آغاز کرد که بازی این تیم به شدت تحت انتقادات قرار گرفت و کیفیت بازی از سوی کارشناسان به نقد گذاشته شد. اسکوچیچ با بهره‌گیری مثبت از این انتقادات، به یک بازنگری اساسی در تیمش پرداخت تا با رفع نقاط ضعف بتواند بازی به مراتب بهتری را مقابل عراق انجام داده و پیروزی با ارزشی را مقابل این تیم به دست آورد.

سرمربی تیم ملی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد که به جز بازگشت آزمون به خط حمله، عمدتاً در فاز دفاعی بود. یکی از نقاط ضعف تیم ملی در دیدار اولش در کانالهای دفاع کناری به چشم خورد. جایی که در نیمه اول سلمانی و امیری در چپ و راست خط دفاعی بازی کردند و عملکرد آنها باعث حضور همزمان میلاد محمدی و صالح حردانی شد تا در نیمه دوم کاملاً مدافعان کناری تغییر کنند.

علیرغم اینکه محمدی و حردانی در نیمه دوم دیدار مقابل سوریه عملکرد نسبتاً به بهتری نسبت به مدافعان کناری نیمه اول داشتند، اما باز هم راضی کننده نبودند و به همین دلیل اسکوچیچ در دومین بازی به استفاده از امید نورافکن و صادق محرمی در کناره‌های خط دفاعی روی آورد؛ که این دو بازیکن توانستند وظایف محوله شان را به خوبی انجام داده تا تزلزلی که در خط دفاعی به چشم می‌خورد، تا حدود زیادی از بین برود.

صادق محرمی با اینکه از آمادگی آرمانی فاصله داشت، اما باز هم توانست به استحکام خط دفاعی کمک کند. اما امید نورافکن در بهترین شرایط خود قرار داشت و به خوبی توانست وظایف یک مدافع چپ را انجام دهد.

با توجه به عملکرد خوب محرمی و نورافکن در چپ و راست خط دفاعی تیم ملی و نتیجه با ارزشی که با حضور این دو در ترکیب اصلی مقابل عراق به دست آمد، احتمال اینکه سرمربی تیم ملی از این به بعد به ترکیب خط دفاعی تیمش دست نزند، زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      اگه این نور افکن بزارن دفاع چپ از این حاج صفی دست و پا چلفتی خیلی خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج