جاباما
۱۱۵۲۰۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین مصاحبه همسر شوماخر بعد از ۸ سال

همسر میشائیل شوماخر اسطوره فرمول یک بعد از هشت سال از سانحه تصادف و به کما رفتن همسرش در مورد وضعیت او حرف زده است.

خبرورزشی: ۸ سال پیش، میشائیل شوماخر، ستاره رقابت‌های فرمول یک، در حین تفریح و انجام ورزش اسکی، دچار سانحه‌ای شد و تصادفی کرد که نزدیک بود باعث مرگ او شود. او از آن زمان در وضعیتی شبیه کما است و هیچ تصویری از او منتشر نشده است. کورینا، همسر او بعد از ۸ سال برای اولین بار سکوت خود را شکسته و در مورد شرایط همسرش حرف زده است.

اولین مصاحبه همسر شوماخر بعد از ۸ سال

شوماخر دچار ضایعه جدی مغزی در اثر ضربه به سرش در سانحه سال ۲۰۱۳ شد و شش ماه در کمای مصنوعی به سر می‌برد. او سپس به خانه خود منتقل شد تا با شرایط مشابه بیمارستان ادامه درمان او انجام شود. خانواده او از حریم شخصی خود محافظت کرده و هیچ جزئیاتی را در این 8 سال منتشر نکرده‌اند.

حالا کورینا در یک برنامه مستند در شبکه نتفلیکس که با نام «شوماخر» ساخته شده از این گفته که دلش برای معاشرت روزانه با همسرش میشائیل تنگ شده، و از تفاوتهایی که در زندگی آن‌ها بعد از آن سانحه ایجاد شد حرف زده است. کورینا در این مورد گفت: «دلم برای میشائیل هر روز تنگ می‌شود. او اینجا است اما به شکلی متفاوت. البته او هنوز هم هر روز به من نشان می‌دهد که چقدر قوی است.»

بدشانس

این خانم ۵۲ ساله از بداقبالی خود و خانواده‌اش بابت اتفاقی که برای میشائیل رخ داد حرف زد، او باور دارد که همسرش در رقابت‌های رانندگی فرمول یک، شکست ناپذیر بود: «او همه رقابت‌های رانندگی خود را به سلامت به پایان می‌رساند. به همین دلیل من مطمئن بودم که چند فرشته همیشه کنارش هستند و چشم از او برنمی‌دارند. هیچ‌وقت به ذهنم خطور نمی‌کرد که چنین اتفاقی برای میشائیل رخ دهد. من هرگز از خدا بابت آنچه اتفاق افتاده گله نکرده‌ام. آن حادثه یک بدشانسی بزرگ بود، مشابه همه بدشانسی‌هایی که هر فردی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند.»

اوضاع خانواده

همسر شوماخر همچنین در مورد آنچه بر او و خانواده‌اش در این هشت سال و بعد از آن حادثه تلخ، گذشته است حرف زد: «ما سعی می‌کنیم به عنوان یک خانواده به زندگی‌مان ادامه دهیم، همانطور که میشائیل دوست داشت و هنوز هم دارد. در یک خانه کنار همدیگر هستیم. فیزیوتراپی و درمان‌های لازم را انجام می‌دهیم و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا حال میشائیل بهتر شود و مطمئن شویم که او راحت است.»

حریم شخصی

او همچنین در مورد اینکه هیچ تصویری را در این مدت منتشر نکرده‌اند گفت: «ما داریم زندگی خودمان را انجام می‌دهیم. میشائیل همیشه می‌گفت، حریم شخصی یعنی حریم خودمان. این برای من خیلی مهم است که او بتواند از حریم شخصی و زندگی خصوصی او همچنان و تا جایی که ممکن است لذت ببرد. میشائیل همیشه از ما محافظت می‌کرد، حالا ما داریم از میشائیل محافظت می‌کنیم.»

مستند

شوماخر از نظر بسیاری از کارشناسان فرمول یک، به عنوان بهترین راننده تاریخ این رقابت‌ها با کسب هفت قهرمانی به حساب می‌آید. اوایل تابستان بود که گفته شد کمپانی نتفلیس، امتیاز تهیه یک فیلم مستند از زندگی این قهرمان ۵۲ ساله را از خانواده او خریداری کرده است.

این فیلم مستند شامل مصاحبه‌هایی با اعضای خانواده شوماخر، شامل همسرش، پدرش رولف و برادرش رالف است. دو فرزند شوماخر، جینا و میک، که این دومی راه پدر را در پیش گرفته و راننده رقابت‌های فرمول یک است، هم جزو مصاحبه‌شونده‌ها هستند. ضمن اینکه چهره‌های سرشناس فرمول یک مثل جین تات، برنی اکلستون و سباستین فتل نیز در این مستند حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج