۱۱۵۲۰۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زنوزی، بدهی‌های دوران ماشین را پرداخت کرد

باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی منوط به پرداخت بخشی از بدهی‌های این باشگاه است که مالک جدید باید آن را پرداخت کند.

ورزش سه: باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی منوط به پرداخت بخشی از بدهی‌های این باشگاه است که مالک جدید باید آن را پرداخت کند.

باشگاه ماشین سازی تبریز پیش از پایان لیگ بیستم با تغییر مالک مواجه شد. محمدرضا زنوزی بعد از چندین ماه حرف و حدیث سرانجام مالکیت باشگاه ماشین سازی را به یونس قربانی سپرد.

به این ترتیب ماشین سازی هفته های پایانی لیگ برتر را با مالک جدید پشت سر گذاشت. این تیم در حالی باید خود را آماده بازی های فصل جدید لیگ دسته اول کند که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه است. ماشین سازی فصل گذشته به شدت با کمبود بازیکن مواجه بود و اینک با جدایی چند نفر، به شدت نیاز به جذب بازیکن جدید را احساس می کند؛ این کار اما منوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

باشگاه ماشین سازی یکی از باشگاههایی است که به دلیل بدهی بالا، فعالیت های نقل و انتقالاتی اش متوقف شده و تا پرداخت کامل این بدهی ها شرایط فعلی ادامه خواهد داشت. بخشی از این بدهی را بایستی محمدرضا زنوزی پرداخت می کرد و بخشی دیگر را هم قربانی که در حال حاضر مالک باشگاه است.

طی روزهای اخیر بدهی ها و پرونده های منجر به بدهی باشگاه ماشین سازی که زنوزی متعهد به ختم آنها بود از طریق هوشنگ نصیرزاده به عنوان وکیل تام الاختیار او در این زمینه حل و فصل و پرداخت شدند. این اقدام اما برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی کافی نبود و مالکیت جدید باشگاه نیز بایستی مطالباتی را که در تفاهم نامه همکاری متعهد به پرداخت آنها شده را سریعا حل و فصل نماید تا در بازار نقل و انتقالات از حریفان جا نماند.

در حال حاضر تراکتور و ماشین سازی به عنوان دو نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر و لیگ دسته یک فصل پیش رو با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه هستند. باشگاه تراکتور ساعتی پیش به دلیل مشکل کمبود بازیکن نامه درخواست انصراف خود از لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال نوشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج