۱۱۵۲۱۳۱
۱۹ نظر
۵۰۲۸
۱۹ نظر
۵۰۲۸
پ

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

پیام دهکردی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و نعیمه نظام‌دوست از جمله ۷ بازیگری‌اند که هم‌اکنون ۲ سریال تلویزیونی در حال پخش دارند

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: این روز‌ها فهرست محدود بازیگران سریال‌های تلویزیون شرایط عجیبی را برای آنتن سیما رقم زده است؛ به طوری که مجموعه‌ای از بازیگران همزمان دو یا سه سریال روی آنتن دارند. این وضعیت که بیش از هرچیز ناشی از برخی اعمال سلیقه‌ها در نقش دادن به بازیگران در سیما و همچنین تفاوت دستمزد میان بازیگران تلویزیون و نمایش خانگی است، برای استقبال مخاطبان از سریال‌های سیما مضر است و علاوه بر تکراری شدن چهره‌ها، باعث باورناپذیری نقش‌آفرینی این بازیگران می‌شود. در ادامه با هفت بازیگری آشنا می‌شویم که این شب‌ها دو یا سه سریال روی آنتن سیما دارند.

مهران رجبی

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

بازیگر باسابقه سریال‌های طنز تلویزیون دو سریال در حال پخش و یک سریال دیگر در کنداکتور آینده نزدیک سیما دارد. مهران رجبی بازیگر سریال «در کنار پروانه‌ها» است که این شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیماست. او همچنین در مجموعه «هم‌سایه» محصول شبکه سه نیز بازی کرده است. در صورتی که خبر پخش «۸۷ متر» پس از «افرا» از شبکه یک سیما درست باشد، مهران رجبی با این سریال نیز به زودی به تلویزیون خواهد آمد و شمار سریال‌های خود را به سه خواهد رساند. مهران رجبی یکی از بازیگران اصلی مجموعه «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هم است.

محمود جعفری

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

محمود جعفری این شب‌ها هم در شبکه دو و هم در شبکه پنج سیما دیده می‌شود. او جزو چهره‌های اصلی سریال «در کنار پروانه‌ها» است و اواخر شب مجموعه «زن زندگی، مرد زندگی» را روی آنتن شبکه پنج سیما دارد. جعفری در حالی تا این اندازه پرکار به نظر می‌رسد که آن‌قدر‌ها هم پرکار نیست و در سال ۱۴۰۰، در همین دو سریال بازی کرده، اما دست بر قضا هر دو همزمان روی آنتن رفته‌اند!

شهین تسلیمی

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

شرایط شهین تسلیمی مانند محمود جعفری است و این شب‌ها همزمان دو مجموعه «در کنار پروانه‌ها» و «زن زندگی، مرد زندگی» را به ترتیب در شبکه‌های دو و پنج در حال پخش دارد. او البته جزو چهره‌های سریال «۸۷ متر» هم است که بنا بر گفته کیانوش عیاری، پس از «افرا» روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. با این حساب اگر تسلیمی در سریالی محصول شبکه سه هم بازی کند، در همه شبکه‌های پخش‌کننده سریال در تلویزیون، حضور داشته است! جالب است بدانید تسلیمی «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی را در نوبت پخش از شبکه پنج دارد که در ماه رمضان دو قسمت آن روی آنتن رفت، اما پخش آن به زمانی دیگر موکول شد. ممکن است این سریال پس از «زن زندگی، مرد زندگی» روی آنتن شبکه پنج برود.

نعیمه نظام‌دوست

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

نعیمه نظام‌دوست که مدتی است به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» اضافه شده و پس از توقف کوتاه پخش این سریال، دوباره آن را روی آنتن خواهد داشت، از جمله بازیگران سریال شبکه پنج هم است. او در مجموعه «زن زندگی، مرد زندگی» نیز نقش‌آفرینی کرده و این شب‌ها آن را روی آنتن دارد.

پیام دهکردی

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

پیام دهکردی از پرکارترین بازیگران این روز‌های سریال‌های سیماست. او که در فصل دوم سریال «گاندو» نیز با ادامه نقش «مایکل هاشمیان» حضور داشت، جزو فهرست بازیگران مجموعه «افرا» هم است که البته هنوز نقش او در این سریال آغاز نشده است. دهکردی همچنین در سریال «هم‌سایه» بازی کرده، اما نقش وی در قسمت‌های نخست این سریال نیز هنوز دیده نشده است. این بازیگر باسابقه تئاتر و تلویزیون بنابراین در شب‌های آینده در دو سریال شبکه‌های یک و سه سیما روی آنتن خواهد بود و بیش از هر چهره دیگری در سریال‌های سیما دیده خواهد شد.

خسرو شهراز

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

بازیگر نقش «شهیدی» بازجوی باسابقه سریال «گاندو» که تا روز‌های اول همین هفته این مجموعه را روی آنتن داشت، همزمان مجموعه «در کنار پروانه‌ها» را نیز در حال پخش از شبکه دو دارد. او در این سریال نقش کاملا متفاوتی را پذیرفته و در جلد پدری که با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کند، جلوی دوربین رفته است. شهراز سال گذشته مشابه این نقش را در سریال نمایش خانگی «سیاوش» نیز بازی کرده بود.

نسرین بابایی

بازیگرانی که آنتن تلویزیون را اشغال کرده‌اند

بازیگر نقش مادر در سریال «افرا» که در سال‌های گذشته با شخصیت «وارش» به مخاطبان معرفی شد، این شب‌ها علاوه بر «افرا» در شبکه یک، مجموعه «در کنار پروانه‌ها» را نیز در شبکه دو روی آنتن دارد. این در حالی است که بابایی سال گذشته مجموعه «بیگانه‌ای با من است» را نیز روی آنتن شبکه دو داشت و طی مدت زمانی کوتاه، به چهره‌ای پرکار در تلویزیون تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا به این ها که بجز مهران رجبی اکثرا نقش دوم به بعد دارن گیر دادین و مهران مدیری و رامبد جوان و علیخانی و بقیه مجریان مادام العمر دستمزد نجومی سیمای جمهوری اسلامی را از قلم انداختین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته نقشهایی که به زنها میدن فقط در حد یه مادر کلیشه ای یا زن جیغ جیغوئه طوری در مورد حضور زنها حرف می زنید انگار اینطور بودن فضیلتیه که از بقیه دریغ شده:)

      • بدون نام

        صدا و سیما ک پارتی باشه همینه

      • ALIREZA

        محمود جعفری چند ساله بازی نمیرسید بهش
        مگه چقدر بهشون دستمزد میدن
        اونهایی که هم از مخابراتی میخورن هم از صدا و سیما دستمزد دو تا برنامشون اندازه تمام اینهاست

      • بدون نام

        برای چشماتون ارزش قائل باشید هر چیزی نبینید

    • بدون نام

      باور کنید حتی یکی از این سریال ها رو هم ندیدیم. بس که آبکی و به درد نخورن

    • naser

      کلامیلی نمیبینیم، اگرالنازح نیادگیریده میلی بی مخاطب واقلیته

    • بدون نام

      مهران رجبی رو مسخره میکنن، ولی واقعا بازیگر ندیدم مثلش انقد همه نقشی رو طبیعی بازی کنه واس همین خیلی بهش پیشنهاد کار میشه

    • بدون نام

      بازیگرانی همسن وسال شهین تسلیمی وجود نداره؟

    • بدون نام

      خانم نسرین بابایی نقش وارش رو نداشتن .

    • بی نام

      دیگه معلوم اینا کی هستند دولیبرتی های خودفروخته مثل مدیری وجوان وعلیخانی وگلزار که واقعا باعث تاسفه که نونشونو از لگد مال کردن ملت بدست می اورند

    • فرزاد

      ظاهرا بعضی از این هنرپیشه ها دستمزد خیلی پایینی می گیرن یا حتی ممکنه پول دستی هم بدن خیلی تابلوئه که هنرپیشه هایی هستن که نه فیزیک خوبی دارن نه صدا و بازی به درد بخور ولی تقریبا همه سال مجبوریم قیافه و صداشونو تحمل کنیم

    • بی ...

      یه بنده خدایی می‌گفت از زبان خود مهران رجبی شنیده که ایشان گفته بنده فقط تو کانال کولر نمی‌رم (یعنی تو همه کانال های تلویزیونی هست)بلاخره اینها هم آقازاده ها و سفارش شده ها هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اینها بعضی هاشون بازیگر های کم دستمزدن چراایراد بهشون میگیرید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره بابا این بنده خداها دستمزدی نمیشه براشون باید ده تا کار کنن یه چی اونم اگه تسویه کامل کنن برسه بهشون که بعیده

    • بدون نام

      اینا ذیل یک توافق گفتمانی نقش گرفتن
      ۵۰بازیگر هستن که عمده طرحهای گروه فیلم و سریال رو این بازی میکنم
      کاملا هم مراقبشون هستند که بدحجاب نگردن، جنجال نکنن و ... سلبریتی حرف گوش کن بشن

    • قوخازواره

      میگم حالاکه حوادحیاتی خانه نشین شده اخبارسراسری هم بدین مهران رجبی به سمع ونظرمون برسونه
      خداوکیلی این رجبی دیگه خیلی حال بهم زن شده

    • قوخازواره

      النازحبیبی که ازهمه اینهاتکراری تره

    • بدون نام

      شهین تسلیمی که کلا روی آنتن تلویزیونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج