جاباما
۱۱۵۲۳۴۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اشلی کول: زلاتان دو شخصیتی است

اشلی کول، هم تیمی سابق زلاتان ابراهیموویچ در لس آنجلس گلکسی، مدعی شد که این بازیکن دو شخصیت دارد و رفتارش در برابر رسانه‌ها تغییر می‌کند.

ورزش سه: اشلی کول، هم تیمی سابق زلاتان ابراهیموویچ در لس آنجلس گلکسی، مدعی شد که این بازیکن دو شخصیت دارد و رفتارش در برابر رسانه‌ها تغییر می‌کند.

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در فاصله سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در لس آنجلس با ابراهیموویچ هم بازی بوده است. کول پیش از پیوستن به لس آنجلس گلکسی در ژانویه ۲۰۱۶، یک سال و نیم از جولای ۲۰۱۴ در رم حضور داشت و دو سال بعد بود که مهاجم سابق منچستریونایتد به او ملحق شد.

اشلی کول: زلاتان دو شخصیتی است

کول کاپیتان لس آنجلس گلکسی بود و می‌گوید ابراهیموویچ یک بار رو در روی او نیز قرار گرفته است. او اظهار داشت:« او یک بار سعی کرد این کار را بکند، دستانش را در هوا تکان می‌داد اما من به او گفتم دستان لعنتی‌ات را پایین بیاور، من کاملا جدی هستم. با خودم فکر کردم که شاید حرف او درست باشد اما نباید دستانش را بالا ببرد.»

کول 40 ساله درباره دوران بازی خود با ابراهیموویچ صحبت کرده و مدعی شده که مهاجم میلان به شکل بی‌رحمانه‌ای در ام ال اس با هم تیمی‌هایش صادق بود. او در این باره گفت:« او دو شخصیت دارد، یکی با ما در رختکن که فوق العاده، آرام و بسیار فروتن بود و دیگری در برابر رسانه‌ها که وانمود می‌کرد خدا است. لحظاتی بود که او وارد رختکن می‌شد و به دیگر بازیکنان دیگر می‌گفت لمس توپت افتضاح بود، نمی‌توانی بدوی، تو بسیار کند هستی اما شخصیت او در برابر رسانه‌ها تغییر می‌کرد.»

کول پس از بازگشت به فوتبال انگلیس در اواخر سال 2019 با دربی کانتی از دنبال فوتبال خداحافظی کرد اما ابراهیموویچ هنوز در میلان توپ می‌زند. بازیکن تیم ملی سوئد پس از عمل جراحی روی زانوی چپش آماده است تا بار دیگر در دیدار این هفته برابر لاتزیو به زمین بازی برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج